همراه اول
15. دى 1394 - 9:14   |   کد مطلب: 26106
خط و نشان سرمربی پاس برای خاطیان
اکبر محمدی از بدو ورود به باشگاه پاس به قول معروف جا پای خود را محکم گذاشته است.

سرمربی پاس با هیچ کس تعارف ندارد و نظم و انضباطی تیمی برایش بسیار حایز اهمیت است.

سرمربی جوان پاسی ها هر اندازه که رفاقت را در کنار توانایی فنی بازیکنان مورد توجه قرار می دهد به همان اندازه هم بی انضباط ها در تیمش جایی ندارند.

 

اکبر محمدی درست عکس سرمربی سابق پاس عمل می کند.

 

او از اینکه با شاگردانش ارتباط صمیمی برقرار شود را می پذیرد اما هرگز تحمل سواستفاده از برخوردها و حاشیه سازی درون تیمی را نمی پذیرد.

 

استاد بازیکن سازی بیم این را ندارد که از برخی نام ها حتی اگر هم بزرگ باشند، براحتی عبور کند چرا که کننده کار است و به قدری به خودش اطمینان دارد که فرصت بازی را به نفرات جوان بسپارد.

 

تجربه و کسوت در تیم زمانی برای اکبر محمدی مورد توجه است که همین نفرات بزرگ، در آرامش تیم و احترام به سرمربی به نسبت سایر بازیکنان جوان بزرگی کنند.

 

اکبر محمدی بواسطه سال ها حضور در کنار مربیان بزرگ و صف اول فوتبال ایران و تجربه چندین ساله در تیم های ملی، آنقدر نفر زیردستش دیده که با یک نگاه از درون بازیکن شناخت پیدا کند همانطور که با راه رفتن بازیکن می فهمد که تفکر فنی اش جایی دارد یا خیر!

 

* قاطع و بلندپرواز

 

سرمربی پاس قاطع، بلند پرواز، رو راست و به آینده اش بسیار خوشبین است. او در همین چند روز اخیر فضا کاری در باشگاه پاس را مورد سنجش قرار داده و نوع رفتارها، شیوه میهمانوازی و درون و خارج از تیمش را مورد بررسی دقیق قرار داده است.

 

پرونده سازی از سوابق و آخرین وضعیت بازیکنان تیمش بسیار جالب توجه بود تا شناخت کافی در مقابل روحیات، خلقیات و حتی سلامت شاگردانش پیدا کند.

 

او را سرمربی بلندپرواز و قاطع می شناسند. نیم فصل دوم به قهرمانی پاس می اندشید و گفته است که پاس را قهرمان نیم فصل دوم لیگ یک می کند.

 

بلندپروازی این مربی تا حدی است که برای موفقیت در سال 2020 برنامه ریزی می کند. ویژگی های شخصیتی کارلوس کی روش را می پسندد و

با ذکر نام های بزرگ فوتبالی، با تواضع کامل می گوید که از آنها درس های زیادی یاد گرفته است.

 

یار دیرینه امیر قلعه نویی با تسلط کامل در ارتباطات عمومی و رسانه ای، نیک می داند در هر فضایی باید چه بگوید.

 

پاس از نگاه او تیمی بزرگ است که باید بزرگ اندیشید و برایش آرزوهای بزرگ داشت.

یادداشت ازمیثم ناصرنژاد 

دیدگاه شما

آخرین اخبار