همراه اول
5. اسفند 1394 - 9:25   |   کد مطلب: 26597
این روزها دل هواداران متعصب برای پاس می تپد

به گزارش همدان ورزش؛ جولان برنج فروش صدای مربیان و پیشکسوتان فوتبال همدان را درآورده است. روز گذشته شماری از مربیان و پیشکسوتان در حین بازی استقلال جنوب تهران و شهرداری همدان درصدد واکنش به حضور او بودند که با وساطتت برخی بازیکنان با سابقه فوتبال همدان موضوع خاتمه یافت. آنها معتقد بودند همدان چقدر بدبخت شده که یک فرد ناشایست و ناکارآمد غیر بومی سرپرست تیم پاس شده است!

پیشکسوتان فوتبال همدان معتقدند پاس در شرایط حساس فعلی نیازمند سرپرست باتجربه و مسلط به حواشی خارج از مستطیل سبز است. در شرایطی که تیم ها برای بقا و صعود از لیگ یک ترفندهای مختلفی را بکار می گیرند، برخورداری از یک سرپرست باتجربه و کارآمد می تواند پاس را که همواره در موارد خارج از مستطیل سبز ضعف مدیریت اجرایی دارد، لازم الاجراست.

امیدواریم مسوولان اجرایی با اهتمام ویژه به نظرات و پیشنهادات پیشکسوتان و مربیان عزیز و دلسوز، شرایطی فراهم کنند تا پاس در بازی های باقی مانده دغدغه ای بابت مسایل خارج از زمین نداشته باشد. ضمن اینکه سرمربی تیم پاس نیز با آرامش و تمرکز بهتر می تواند تیمش را بدون دغدغه و چالش های میدانی هدایت کند.

زمان برای فرصت سوزی تصمیمات اساسی پیرامون پاس وجود ندارد. بدون تردید نباید تکلیف را به فردا موکول کرد و در نهایت کاسه چه کنم در دست گرفت. سایه سنگین سقوط کماکان پاس را تهدید می کند و اشتباهات گذشتگان سبب شده تا پاس به این وضعیت نابسامان برسد. قبول مسوولیت از جانب سیدمحمد عیوقیان رییس هیات فوتبال قطع به یقین ریسک بزرگی برای وی محسوب می شود. با این حال برخورداری از ابزار موثر در موفقیت پاس می تواند گره گشای این قعرنشینی باشد. حال که پاس و مسوولانش اعتماد لازم را به توانمندی سرمربی تیم دارند، قطعا با تقویت سایر ابزارهای موفقیت که سرپرستی تیم یکی از اهرم های موثر بشمار می رود، می تواند پاس را به سرمنزل مقصود برساند. قوانین اجازه افزودن و تغییر در لیست بازیکنان را نمی دهد بنابراین سایر ابزارها می تواند مکمل مناسب در نتیجه گیری تیم باشد.

این روزها دل هواداران متعصب برای پاس می تپد، آنها نگران تیمشان هستند. از سویی، میدان رقابت در نیم فصل دوم پیشتر مشابه دوئل جنگی است. رحم و مروت وجود ندارد. خیلی ها قربانی می شوند. همانند سالی که پاس از لیگ برتر سقوط کرد. همگان شاهدن که پاس در آن سال گزینه ششم برای سقوط بود اما اتفاقات غیرفوتبالی سبب شد پاس به گزینه نخست سقوط تبدیل شود. بنابراین نیاز است حواس آقایان به اتفاقات خارج از زمین باشد. اگر هوشیار نباشند همان سرنوشت گذشته گریبان پاس را می گیرد. مخصوصا در لیگ یک که با فقر نظارتی فدراسیون مواجه است. قطعا باید مراقب زد و بندها بود. امتیازدهی مشکوک تیم ها. باید توجه داشت تیم پاس هرچه به پایان فصل نزدیک می شود، با تیم های بالای جدول می بایست بازی کند. البته تیم های میانه جدول هم رقیب پاس هستند. رقبایی که آسوده خاطر از بقا در لیگ یک می نشینند و اتفاقات خاص را رقم می زنند. برد ها و باخت هایی که سرنوشت تیم ها را می سازد.

میثم ناصرنژاد 

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار