همراه اول
15. اسفند 1394 - 13:45   |   کد مطلب: 26692
بی توجهی به فوتبال محلات در همدان

به گزارش همدان ورزش؛ متاسفانه سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان خلف وعده کرد و در حالیکه ماه ها از برگزاری لیگ فوتبال محلات همدان می گذرد و تیم ها چشم انتظار برگزاری مراسم اختتامیه و تجلیل هستند، اما مدیرعامل سازمان این برنامه را به بعد از عید نوروز موکول کرده است!!!

حالا آقایانی که مدعی هستند 150 میلیون به ورزش محلات اختصاص یافته است، پاسخگوی باشند که چرا این چنین می شود!! این موضوع باعث دلخوری تیم های محلات شده است و معتقدند آقایان هر زمان که به آنها نیاز داشته باشند (به خصوص برنامه های تبلیغاتی) سراغ فوتبال محلات و تیم ها را می گیرند!!

قطعا رسانه های استان پیرامون این موضوع طی روزهای آینده به نقد خواهند پرداخت تا آقایانی که مدعی اختصاص بودجه به محلات هستند!!! پاسخگو باشند. آیا تجلیل از تیم های برتر و خادمان فوتبال محلات انقدر بودجه می خواست که سازمان عریض و طویل ورزش شهرداری دربرگزاری آن ناتوان است!!!! مشکل مالی تیم فوتبال شهرداری همدان برحسب نادیده گرفتن مسوولان هفته قبل باخت. آیا حق بازیکنان این تیم نیست که برحسب تعهدات عمل شود و درصدی از قرارداد بازیکنان و کادر که مورد تعهد باشگاه است را دریافت کنند.!

گفتنی است : محلاتی ها تهدید کردن با این شیوه دیگر در مسابقات سال آینده هم حضور پیدا نمی کنند و اظهار می کنند  شهرداری که نمیتواند  فوتبال را بچرخوند  چرا کشتی و والیبال و ... برگزار میکند ؟؟؟با یه دست میخان چندتا هندوانه بگیرند و فقط دنبال ابعاد تبلیغاتیش هستند . 

دیدگاه شما

آخرین اخبار