همراه اول
8. فروردين 1395 - 9:50   |   کد مطلب: 26891
لیگ دسته یک در سال 94
لیگ دسته یک در سال 94 شاهد اتفاقات عجیبی بود و حتی تیم‌های مشمول، شرایط را برای دیگر تیم‌ها سخت کردند.

به گزارش همدان ورزش؛ از شائبه دوپینگ تا اتهام به بازیکنان نساجی مازندران به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،مروری می‌کنیم بر اتفاقاتی که در سال 94 رخ داد.
** شایعه تبانی بازیکنان نساجی مازندران
شایعه تبانی در لیگ یک چند هفته‌ای دو تیم نساجی مازندران و نفت آبادان را به حاشیه برد.
در جریان بازی هفته بیست و یکم لیگ یک، تیم نساجی در قائمشهر 4 گل مشکوک دریافت کرد و همین نتیجه، حواشی زیادی به وجود آورد و بازیکنان نساجی متهم به تبانی شدند، پرونده این بازی در کمیته اخلاق باز است.

** ازاستعفای کلانتری تا بی پولی فجرسپاسی
دیگر اتفاق در لیگ یک فوتبال، برای تیم فجر سپاسی رخ داد تیمی که امسال شانس صعود به لیگ برتر را دارد اما به دلیل وضعیت مالی بد این تیم روحیه‌اش را از دست داده بود که با قول مسئولان قرار شد فجری‌ها پولدار شوند.
اصغر کلانتری سرمربی این تیم بارها تهدید به استعفا کرد اما به دلیل علاقه به این تیم از این کار پشیمان شد.

** حضور بازیکنان نامدار در لیگ یک
اغلب بازیکنان اسمی در لیگ برتر که بدون تیم مانده بودند ترجیح دادند به لیگ یک بروند و با آمادگی بیشتری از سال آینده در تیم‌های لیگ برتر حضور یابند.
رضا نوروزی، بازیکن سابق پرسپولیس و سایپا پس از فسخ قرارداد به تیم صدر نشین لیگ یک پیکان محلق شد.
قاسم دهنوی، ایمان صادقی و چند بازیکن نامی دیگر به تیم خونه به خونه بابل رفتند و احمد جمشیدیان هم به پاس همدان رفت.

**شائبه دوپینگ در لیگ یک
پس از حضور جدی مسئولان فدراسیون پزشکی ورزشی و مبارزه با دو پینگ در لیگ برتر این افراد به لیگ یک هم وارد شدند و بازیهای پایانی سال 94 را زیر نظر گرفتند ولی از چند بازیکن تست دوپینگ گرفتند.
این برنامه از سال 95 با جدیت بیشتری پیگیری خواهد شد.

**چاقو خوردن سرمربی نفت مسجد سلیمان
بدترین اتفاق در لیگ یک حمله 5 نقاب دار به سرمربی مسجد سلیمان جلوی درب منزلش بود. حافظی زمانی که قصد داشت به خانه‌اش برود چاقو خورد و یکی از نقابداران به لوله چند ضربه به سر سرمربی نفت زد. البته اتفاق خاصی برای این مربی رخ نداد وی پس از معالجه سرپایی در بیمارستان به خانه‌اش رفت.

** سه مدیر عامل در یک سال برای پاس
جالب ترین اتفاق در لیگ یک تغییر سه مدیرعامل در باشگاه پاس همدان بود. در طول یک سال با این باشگاه همدانی سه بار مدیر عاملش را تغییر داد و در اواخر سال که گذشت آخرین مدیرعامل تیم پاس برکنار شد.

به قلم ، میثم ناصرنژاد 

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار