همراه اول
16. آذر 1395 - 13:42   |   کد مطلب: 29200
هیات ورزش همگانی نهاوند فعال تر از گذشته

به گزارش همدان ورزش؛ این روزها مسولین در سراسر کشور مردم را به ورزش تشویق می کنندو الحق بار حضور گسترده پیر و جوان که هدف شان ورزش وسلامتی است روی دوش هیات های ورزش همگانی است به جرات می توان هیات ورزش  همگانی نهاوند را یکی از فعالترین هیات ها در سطح کشور معرفی کرد که با اجرای برنامه های مختلف در طول سال به مناسبت های  گوناگون شور وهیجان را در بین جامعه هدف خود ایجاد کرده .

برپایی ایستگاه های ورزش صبحگاهی و عصرگاهی در سطح شهرستان نهاوند و اجرای ورزش عصرگاهی در سالن استادیوم علیمرادیان با حضور بیش از دویست ورزشکار نشان از پو یایی ورزش همگانی در نهاوند دارد و مزد این تلاش ها و زحمات را در این چند ساله اخیر با کسب عنوان برترین هیات ورزش همگانی  استان گرفته است.

حالا ما شاهد حضور این هیات در مسابقات فوتسال قهرمانی استان در لیگ یک هستیم درخشش تیم فوتسال هیات همگانی شهرستان نهاوند و صدرنشینی آنها در لیگ استان کارنامه ریس هیات همگانی نهاوند را درخشان تر کرده  است.

حجت جهانیان با مدیریت و اجرای خوب برنامه هایش یکی از بهترین هیات های ورزشی شهرستان را به وجود آورده که امید واریم این روند رو به رشد را ادامه دهد هیات ورزش های همگانی نهاوند این روزها الگویی مناسب برای سایر هیات ها خواهد بود

دیدگاه شما

آخرین اخبار