همراه اول
25. اسفند 1395 - 13:53   |   کد مطلب: 30588
سوزن مرگ روي هنرمندان گير كرده است
سال 95 که برای هنرمندان ایران و جامعه هنری خاطرات خوبی به جا نگذاشت و از اوایل شال شاهد درگذشت تعداد کثیری از هنرمندان هستیم که کهن شهر همدان نیز از یان قاعده مستثنی نبوده و هنرمندان عزیزی را از دست داده است .

به گزارش همدان ورزش؛ سال 95 با تمام اتفاقات خوب و بدی که به همراه داشت اما برای قشر هنرمندان سالی پر از اندوه و غم بود و هنرمندان بزرگی را از دست دادیم .

 

جامعه هنری کشور کسانی را ازدست دادن که سالهای سال چهر های آشنایی برای این مرز و بوم بودند .

 

در عرصه سینما  و هنر سینماگرانی همچون جمشید ارجمند، کاظم افرندنیا، محمدعلی باختر، اصغر بیچاره، حسن جوهرچی، ثریا حکمت، داود رشیدی، بهمن زرین‌پور، محمد زرین‌دست،‌ علیرضا زهادی، مهدی سماکار، محسن سیف، پرویز شاهین‌خو، پرویز صبری، نیما طباطبایی، حسن علیزاده، محمدرضا غیاث‌آبادی، حسین فهیمی، علیرضا قومی، فرید کشن فلاح، عباس کیارستمی، احمد مسروری، ملیحه نیکجومند، کاظم فریبرزی و مهین کسمایی را جامعه هنری کشور از دست داد .

 

 

با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال و اواخر اسفندماه لحظه به لحظه شاهد درگذشت هنرمندان هستیم که همه را شوکه کرده است . افشین یداللهی ترانه سرای سرشناس کشورکه امروز خبرش در رساانه پیچید و  بر اثر تصادف درگذشت.

"خسرو شجاع زاده" بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون صبح امروز ۲۴ اسفندماه به دلیل سکته مغزی در سن ۷۱ سالگی چشم از جهان فروبست

 

حسن جوهرچی دیگر بازیگر سرشناس سینما که بر اثر عارضه کبدی جان خود را از دست داد .

دیار مادها و شهر هگمتانه از این قاعده مستثنی نبوده و هنرمندان زیادی را از دست داده است.

علی وزینی  خبرنگار و عکاس همدانی درکه در اردیبهشت ماه در  آرامستان ابدی آرام گرفت.

 

لازم به ذکر است علی وزینی خبرنگار و هنرمند 27 ساله ای همدانی و سردبیر سایت سینمافا چندی پیش برای پیوند کبد به شیراز رفته بود که متاسفانه 12 اردیبهشت ماه در بیمارستان این شهر درگذشت.

پرویز ترتیبیان عکاس و هنرمند پیشکسوت همدانی دار فانی را وداع گفت و پیکر پاک این هنرمند فقید چهارم بهمن ماه  در باغ بهشت همدان آرام گرفت.

دیدگاه شما

آخرین اخبار