همراه اول
14. تير 1396 - 10:17   |   کد مطلب: 31765
عادل و رفقا در همدان، به احترام کودکانی که قابل احترامند
فوتبال، موردِ مشترک رفیق و رقیب!
فوتبال، موردِ مشترک رفیق و رقیب!

به گزارش همدان ورزش ؛ گاهی اوقات فوتبال آنقدر دوست‌داشتنی می‌شود که توصیفش از توان خارج است، گاهی اوقات با فوتبال زندگی بهتر می‌شود و گاهی اوقات به واسطه همین فوتبال پرسوءتفاهم، دل کودکانی را به دست می‌آوریم که دنیایشان با ما آدم‌ها که فوتبال بخشی از زندگی‌مان محسوب می‌شود و رفتن به استادیوم را یک تفریح همیشگی می‌دانیم، زمین تا آسمان تفاوت دارد.
هفته آینده قرار بر این است که فوتبال همدان به واسطه همین دست اتفاقات خوب، روزی تاریخی را برای خود و علاقمندانش رقم بزند. تیم جذاب رسانه ورزش ایران با کاپیتانی عادل فردوسی‌پور پنج‌شنبه هفته آینده رو در روی تیم منتخب حامیان کودکان سرطانی همدان قرار خواهد گرفت تا یک 90 دقیقه رویایی، بذر شادی را در دل کودکانی بکارد که برای حال خوبشان همیشه باید دست به دعا باشیم. یک 90 دقیقه تاپ و شگفت‌انگیز در حمایت از کودکان سرطانی.
امروز که این مطلب را مطالعه می‌کنید حتما دیگر خبر حضور فردوسی‌پور و رفقایش در قالب تیم "رسانه ورزش ایران"در همدان به گوشتان خورده و می‌دانید که مجری دوست‌داشتنی برنامه 90 در یک حرکت کاملا دور از تصور به همدان خواهد آمد تا رو در روی تیم منتخب این شهر قرار گیرد.
شاید هیچکس تصور این را نداشت که فردوسی‌پور راه حضور در همدان را در پیش گیرد. به دلیلش هم همگی واقف هستیم و شاید نیاز نباشد که در این مجال، پیرامون آن صحبت کنیم. ما هم مثل شما به برخی تصمیمات فردوسی‌پور در برنامه پرمخاطبش خرده می‌گیریم و از او گلایه‌مند هستیم که چرا طی این همه سال از هر فرصتی برای انتقاد از سوژه انتقال پاس بهره گرفت، اما از همین امروز تا هفته آینده و فقط به‌خاطر آن کودکان عزیز سرطانی به کدورتی که در احساساتمان در رابطه با عادل شکل گرفته پشت‌پا بزنیم و بیشتر به نفس کار فکر کنیم تا گذشته‌ای که فکر کردن به آن هم ما را اذیت می‌کند و هم شما را!
از طرفی این را هم فراموش نکنید که حضور پررنگ هواداران در این بازی، به خوبی عادل را با یک واقعیت غیر قابل انکار روبرو خواهد ساخت تا خود چشمانش را قرض به اتفاقات خوب فوتبال همدان بدهد و بر او و رفقایش این موضوع ثابت شود که همدان، صاحب فوتبال است و مردمانش علاقه وافری به فوتبال دارند.
بیائید از همین امروز تا هفته آینده از هر راهی برای بهتر برگزاری این بازی تلاش کنیم. هوادار با حضورش، ما با قلم و نوشته‌هایمان، مسئولان با درایت و برنامه‌ریزی‌شان و ... تا دست آخر همگی از دل خود راضی باشیم که برای کودکان عزیز سرطانی، قدمی هرچند کوچک برداشته‌ایم.
 عادل چگونه راضی به حضور در همدان شد؟
تیم رسانه ورزش ایران چندین سال است که در شهرها و استان‌های مختلف کشور به بهانه‌های مختلف حاضر و بازیکنانش در بازی‌هایی در قالب امور خیرخواهانه پا به توپ می‌شوند. از بازی به بهانه گرامیداشت بیت‌ا... عباسپور بگیرید تا بازی در مناطق زلزله‌زده آذربایجان.
اما چیزی که بازی خبرنگاران، عکاسان و گزارشگران ورزشی پایتخت‌نشین با تیم منتخب همدان را کمی متفاوت‌تر از بقیه کرده، حضور فردوسی‌پور و یار غارش محمدحسین میثاقی در این بازی است. این 2 در معدود استان‌هایی حاضر می‌شوند و حالا باید حضورشان در همدان را به فال نیک گرفت.
عادل فردوسی‌پور، پیمان اسدیان مدیر شبکه ورزشی خبر، علیرضا اکبری‌خرم، محمدحسین میثاقی، رضاترابیان، مهدی توتونچی، مهدی محمدی، علیرضا خلیفه، رضا خسروی، محمد سیانکی، سیامک اق یاری، سیامک خاجی، هادی وداعی، رضا عظیمی. روح‌ا... وحدتی، عبدالواحد میرزازاده، مصطفی لشکری، مصطفی موسوی، آرمن ساروخانیان، کیوان طاهرکناره، نیما علیپور، اسماعیل کیاحیرتی، محمود نجف زاده و مرتضی احمدی اعضای تیم رسانه ورزش ایران هستند.
اما تیم منتخب حامیان کودکان سرطانی همدان هم از سال 94 با هدف انجام بازی‌های خیرخواهانه به نفع کودکان سرطانی تشکیل شد. امیر بادافره از فوتبالیست‌های همدان که بیشتر خارج از استان در چندین تیم سابقه بازی داشته مدیر و موسس این تیم است.
با تشکیل این تیم تاکنون 3 بازی خیرخواهانه با تیم‌های رسانه ورزش ایران (عادل فردوسی‌پور) در ورزشگاه آزادی، تیم خبرنگاران ایران و تیم منتخب رادیو و تلویزیون و عوامل دوربین برنامه 90 ایران انجام شده است.
در تیم منتخب حامیان کودکان سرطانی همدان افرادی از تمامی اقشار از هنرمندان عرصه موسیقی کشور و همدان، ورزش، پیشکسوتان و فوتبالیست‌های همدان، رشته‌های رزمی و ...استفاده می‌شود.

نویسنده: حامد صیفی

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار