همراه اول
12. بهمن 1396 - 10:27   |   کد مطلب: 33352
رمز پیروزی پاس غیرت بازیکنان و کادرفنی
برای نام پاس بجنگید نه پول و قرارداد
برای  نام پاس بجنگید نه پول و قرارداد
هوارداران همدانی در بازی حساس با نفت امیدیه تیم فوتبال پاس را تنها نمی گذارند اما ای کاش بازیکنان برای یک بار هم در این فصل پاس را تنها نگذارند و برای پاس بجنگند نه برای پول و قرارداد.

به گزارش همدان ورزش؛ هوادار همدانی در یادداشتی در خصوص آخرین بازی پاس مقابل نفت امیدیه چنین نوشت: تعصب، تعصب و تعصب چیزی که در این سال ها در تیم فوتبال پاس از بازیکنان ندیده ایم همیشه پیکان انتقادات به سمت رئیس و اعضای  هیئت مدیره و مدیرعامل تیم فوتبال پاس همدان در این چند سال گرفته شده که البته هم نمی توان نقش این افراد را در نتایج ضعیف تیم با انتخاب های غلط نادیده گرفت.

 

اما چند درصد، بازیکنان و کادرفنی در این نتایج نقش داشته اند؟ بازیکنانی که در همه حال چه زمان باخت و چه پیروزی (که ماهی یک بار اتفاق می افتد) با لبخند از زمین بازی خارج می شوند و به امور عادی زندگی خود می پردازند و همیشه هم گلایه دارند پول ما را زودتر بدهید اما غیرت و تعصب در کجای این مستطیل سبز معنی دارد.

 

وقتی صورت خونین رونالدو بازیکنان رئال مادرید در بازی لاکرونیا را می بینیم نشان می دهد که هر اندازه پول هم بگیرند حلال تر از حلال است چون با غیرت می جنگند.

 

چرا راه دور برویم سیدجلال حسینی کاپیتان با تعصب پرسپولیس که بارها رگ غیرت این بازیکن برای هر بازی به بیرون می زند و تعصب امید ابراهیمی بازیکنان با تعصب استقلال همه و همه به ما نشان می دهد که طرف دیگر فوتبال عرق به پیراهن باشگاه و غیرت و تعصب است.

 

چند سالی است که در تیم فوتبال پاس نشانی از تعصب برای پیراهن نیست کاش لااقل درصدی از تعصب اندک هوادارانی که در سرما و گرما کنار پاس هستند در بازیکنان بود.

 

در بازی حساس با نفت امیدیه هواداران پاس را تنها نمی گذارند اما ای کاش بازیکنان برای یک بار هم در این فصل پاس را تنها نگذارند و برای پاس بجنگند نه برای پول و قرارداد!

 

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار