همراه اول
16. ارديبهشت 1398 - 11:31   |   کد مطلب: 34719
جوانگرایی سرلوحه اداره کل ورزش و جوانان استان همدان

به گزارش سایت همدان ورزش ، مجید دیبافر خبرنگار و کارشناس ارشد علوم ورزشی اینگونه می نویسد :

ذهن خلاق،انرژی مضاعف و انگیزه فزاینده،سه ضلع اصلی و شاخص  ثمرات جوانگرایی در حوزه مدیریتی محسوب می شود،مولفه هایی که برخی آن را به تجارب ارزنده یک مدیر کارکشته و با تجربه ترجیح می دهند.

اگرچه در برخی از حوزه های بسیار حساس که البته نمی توان آن را به تمامی عرصه های مدیریتی تعمیم داد، ضرورت استفاده و بهره گیری از مدیریت کار کشته،کارآزموده و مجرب اجتناب ناپذیر به نظر می رسد،اما علیرغم اهمیت بسیار بالا و غیرقابل انکار عنصر تجربه در عرصه مدیریت،انرژی مضاعف،ذهن خلاق و انگیزه فزاینده مدیر جوان برای پیشرفت و توسعه از موضوعات بسیار حائز اهمیتی است که با تکیه بر آن می توان جوششی اثرگذار در رگ های مدیریتی کشور تزریق کرد.

جهانشیر مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان همدان از آن دست مدیرانی است که به مدیریت جوانان به ویژه زنان اعتقاد دارد. از آن دست انتصاباتی که مدیرکل انجام داده است ، انتخاب خانم ملیحه براز  از کارمندان اداره ورزش و جوانان استان همدان ، به عنوان ریاست اداره ورزش و جوانان شهرستان همدان می باشد .

کمی باخانم  ملیحه براز ، ریاست اداره ورزش و جوانان شهرستان همدان آشنا شویم.

*خود را معرفی نمایید و میزان تحصیلات خود را بیان کنید ؟

بنده ملیحه براز ، متولد 28 اردیبهشت ماه 1364   شهر ایلام هستم . دانشجوی دکتری علوم ورزشی از دانشگاه بوعلی سینا هستم .

*بزرگترین اهدافی که در این اداره دنبال می کنید ، چیست ؟

یکی از مهمترین اهدافی که برای بنده مهم است توجه ویژه به ورزش همگانی و ورزش بانوان است .

ورزش بانوان دارای پتانسیل بسیار بالایی است .در بعد ورزش قهرمانی در بازی های آسیایی جاکارتا از 9 نفر افراد اعزامی به این مسابقات در بخش بانوان ، توانستیم 7 مدال ارزشمند کسب نماییم که بیانگر وجود استعداد در بخش ورزش قهرمانی بانوان شهرستان همدان می باشد .

بخش دیگری که بدان توجه ویژه تر خواهم داشت ، سمن ها خواهد بود . حضور سمن ها و تقویت سمن ها کمک شایانی به سلامتی جامعه خواهد کرد .

*به عنوان یک مدیر جوان از این انتصاب چه احساسی دارید ؟

اول از همه از جناب اقای جهانشیر مدیر کل اداره ورزش و جوانان تشکر می کنم که به بنده اعتماد کردند و این مسئولیت را به بنده واگذار نمودند .

سپس باید بگویم که قطعا حس خوبی دارم بابت این انتخاب ولی میدانم باید خیلی مصمم و جدی تر کار کنم تا بتوانم پاسخگوی نیازهای ورزش استان باشم .

حرف آخر :

هر جا که به جوانان اعتماد کرده ایم جوانان نیز همچون نگینی تابناک در عرصه مدیریت خوش درخشیده اند.

تحصیلات ، خلاقیت و انگیزه جوانان می تواند هر مجموعه ای را شتابان به سر منزل مقصود برساند .

دیدگاه شما

آخرین اخبار