همراه اول
25. تير 1401 - 12:01   |   کد مطلب: 35095
نگرانی هواداران از وضعیت نامعلوم پاس
این روزها تیم پاس همچنان در بلاتکلیفی بسر می برد و هواداران نسبت به این وضعیت نگران هستند.

به گزارش همدان ورزش ؛ چند روز پیش حمیدرضا عابری منصور مدیرعامل پاس در جمع هواداران این تیم در فضای مجازی ضمن پاسخگویی به سووالات آنها، از کم لطفی مسوولان در قبال زحماتش گلایه مند شد.
عابری منصور که از نیم فصل گذشته لیگ 2 رسما به پاس ملحق شد، برای امور اجرایی این باشگاه هزینه های زیادی را متقبل شد.
از تسویه بدهی های میلیاردی باشگاه تا تجهیز خوابگاه، راه اندازی سایت اداری و رفاهی و پرداخت جرائم انضباطی این تیم در فدراسیون فوتبال جزو اقداماتی بود که سال ها پاس را گریبانگیر کرده بود.
عابری منصور در همین مدت نسبت به ایجاد ساختار مدیریتی در باشگاه پاس اقدام کرد هر چند در هفته های پایانی لیگ 2 به دلیل ناملایمتی ها کمی دلسرد شد و از این تیم فاصله گرفت.
او پس از این مدت سکوت خود را شکست و در جمع هواداران پرده از ناملایمتی ها در قبال خودش برداشت. نزدیکان عابری منصور می گویند او راغب است بازهم پاس را مورد حمایت قرار دهد به شرط اینکه مسوولان این چنین به کم لطفی ها ادامه ندهند.
عابری منصور با گلایه مندی نسبت به پایبند نبودن پتروشیمی به تعهدات خود در قبال پاس گفت: پتروشیمی طبق تفاهم نامه ای که داشتیم متعهد شد یک میلیارد به پاس کمک کند که فقط 500 میلیون آن تحقق یافت. این در شرایطی بود که پرداخت بدهی های میلیاردی پاس جزو تعهدم نبود اما به خاطر اینکه تیم دچار مشکل نشود و بتواند نیم فصل پنجره نقل و انتقالاتش باز شود، پول طبلکاران را تسویه کردم. 
حالا وی انتظار دارد تا پتروشیمی 500 میلیون تومان تعهد باقی مانده خود را نیز پرداخت کند تا بقیه مطالبه های بر زمین مانده بازیکنان و سایر دست اندرکاران پرداخت شود.
مسوولان دستگاه ورزش نیز قول داده اند از این هفته نسبت به پیگیری امور پاس و انجام جلسات با مدیرعامل باشگاه برای تعیین تکلیف وضعیت تیم و به حداقل رساندن مشکلات اقدام کنند.

دیدگاه شما

آخرین اخبار