همراه اول
10. مرداد 1395 - 7:41   |   کد مطلب: 27732
از در خواست دعای خیر؛ تا قول کسب مدال های رنگی برای کاروان المپیک ایران
در آستانه برگزاری بازی های المپیک 2016 ریو برآن شدیم تا با ورزشکاران المپیکی اعزامی از پایتخت تاریخ و تمدن ایران،گفت و گویی داشته باشیم .

به گزارش خبرنگار همدان ورزش؛ المپیک2016 ریو  با تمامی اما و اگر های صعودها و سقوط ها تا چند روز آینده کار خود را با حضور ورزشکارانی از سراسر دنیا در کشور برزیل آغاز می کند.

المپیکی که در آن کاروانی از جمهوری اسلامی ایران نیز در آن حضور خواهد داشت و در بین این کاروان نام چند ورزشکار از پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین،  در بین افراد این کاروان خود نمایی خواهد کرد.

مه‌لقا جام‌بزرگ، حمیدرضا زورآوند، زهرا نجاتی و حمید اسلامی چهار ورزشکاری هستند که از استان همدان و به عنوان نماینده کشور عزیزمان ایران در المپیک 2016 به میدان خواهند رفت.

همچنین خانم سکینه خدابنده‌لو به عنوان مربی در تیم ملی تیراندازی و عادل برقعی به عنوان داور تنیس، نیز از استان همدان به این دوره از رقابت ها اعزام می گردند.

 

مه لقا جام بزرگ که سابقه قهرمانی های پی در پی در مسابقات گوناگون را داشته است، به خبرنگار ما گفت: باتوجه به تمرینات مستمری که از ماهها قبل به منظور حضوری قدرتمند در این دوره از رقابت ها انجام داده ام، قطعا نتیجه ای مطلوب تر از المپیک 2012 لندن را کسب خواهم کرد.

 

وی اضافه کرد: المپیک 2012 لندن این فرصت را در اختیار من قرار داد تا بتوانم بیش از پیش حرفیان خود را شناخته و تجربه های بهتر و بیشتری را کسب نمایم.

بانوی المپیکی همدان با اشاره به اختلاف اندک تجهیزاتی نسبت به سایر کشور ها، اظهارداشت: با تدبیر مناسب فدراسیون تیراندازی و باتوجه به انجام اردوهای مناسب در کشورهای گوناگون این اختلاف اندک تجیهزاتی نیز برطرف گردید و توانستیم تمرینات بسیار خوب و مناسب را انجام دهیم.

جام بزرگ در پایان با تقدیر از تلاش های همه مسئولین کشوری و استانی، خاطرنشان کرد: امیدوارم با دعای خیر مردم بتوانم بار دیگر دل تمامی ملت ایران را با کسب بهترین مدال شاد نمایم.

حمید اسلامی دیگر ورزشکار حاضر در مسابقات 2016 لندن با اشاره به سختی های بسیار به منظور کسب سهمیه المپیک، به خبرنگار ما گفت: در تمامی مسابقاتی که به منظور کسب سهمیه المپیک انجام پذیرفت با تمامی توان حاضر شدم و به لطف خداوند توانستم یکی از این سهمیه ها را به خود اختصاص دهم.

وی افزود: بعد از کسب سهمیه المپیک احساس بسیار خوبی را در خود حس می کنم، چرا که می دانم قطعا دل مردم عزیز ایران اسلامی به ویژه هم استانی های خود را شاد کرده ام.

این ورزشکار المپیکی همدانی تصریح کرد: بنده نیز همانند سایر ورزشکاران حاضر در این دوره از رقابت ها تمامی توان خود را به کار گرفته تا بتوانم با ایستادن بر روی سکوی قهرمانی دل همه این عزیزان را شاد نمایم.

اسلامی در پایان از تمامی مردم درخواست کرد تا با دعای خیر خود کاروان المپیکی ایران را همراهی نمایند.

 

زهرا نجاتی دیگر بانوی المپیکی همدان بود که  نظر وی را نیز در مورد المپیک جویا شدیم.

وی که از المپیک به عنوان بزرگترین و مهمترین رویداد زندگی  یک ورزشکار یاد می کند، به خبرنگار ما گفت: المپیک به معنای واقعی مهمترین اتفاق زندگی یک ورزشکار است، چرا که وی نتیجه تمامی زحمات خود را در این واقعه بزرگ ورزشی جهانی می بیند.

بانوی المپیکی همدان ادامه داد: قطعا حضور در المپیک و انجام مسابقات بسیار سخت خواهد بود، چراکه همه ورزشکاران تمام توان خود را به کار گرفته تا بتوانند نام خود و کشورشان را در تمامی دنیا بلند آوازه کنند.

نجاتی نیز همانند سایر ورزشکاران با تقدیر از تلاش های مناسب همه دست اندرکارن ورزشی، از مردم ایران اسلامی به ویژه مردم همدان خواست تا با دعای خویش سهم بزرگی را در موفقیت کاروان المپیکی همدان ایفا نمایند.

خبرنگار پایگاه خبری همدان ورزش، در پایان به سراغ خانم سکینه خدابنده لو نیز رفت و با وی گفت و گویی کوتاه را ترتیب داد.

وی در ابتدای سخنانش با اشاره به اردوی تیم ملی تیراندازی که در کشور آلمان برگزار شد، اظهارداشت: با توجه به تمرین خوب و بسیار مناسب تیراندازان ایرانی، بنده این نوید را می دهم که این تیم با همین سبک تمرینی می تواند یکی از تیم های حاضر در المپیک باشد.

مربی تیم ملی تیراندازی کشورمان اضافه کرد: فدراسیون تمام توان خود را به منظور در اختیار قرار دادن تجهیزات انجام داد، و با توجه به قرارگرفتن این وسایل در دست ورزشکاران توانستیم خود را به نفرات برتر دنیا نزدیک نماییم.

خدانبده لو، تصریح کرد: ورزشکاران کشور های چین، روسیه، هندوستان، اوکراین و آلمان مهمترین حریفان ما  را به خود اختصاص می دهند چراکه آنها جزو بهترین های تیراندازی دنیا به شمار می روند.

وی در پایان با تقدیر از تلاش های خوب مسئولین، خاطرنشان کرد: امیدآن می رود با دعای خیر مردم و حمایت های خوب مسئولین بتوانیم با کسب مدال های رنگارنگ سهمی در شادی مردم کشور عزیزمان ایران داشته باشیم.
انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار