همراه اول
21. مرداد 1396 - 9:37   |   کد مطلب: 32117
مدال های ورزشی همچون میوه ای برشاخه درخت ،باعث تواضع فرد گردد / ورزش عامل بزرگ فروتنی / حمایت های همه جانبه همسرم مهمترین عامل موفقیت
سیده معصومه حسینی بانوی قهرمان تکواندو همدان گفت: قهرمان واقعي كسی است که هرچه پربارتر می شود بايد خضوع و خشوع بيشتري پيداكند درست مانند درختي که هر چه پربارتر شود سر به زيرتر مي شود .

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،بيست و پنجمين دوره مسابقات قهرماني جهان هان‌مادانگ 2017 در دو گروه مردان و زنان در شهر «آن يانگ» كره‌جنوبي برگزار شد .

 

در پایان دومین روز از رقابت‌های قهرمانی جهان هان‌مادانگ، 4 مدال طلا، 3 نقره و 5 برنز توسط نمایندگان کشورمان کسب شد تا جمع مدال‌های ایران به 15 برسد.

 

در این رقابت‌ها دو تکواندو کار همدانی خوش درخشیدند، سیده معصومه حسینی عنوان قهرمانی و عاطفه محمدعلیزاده عنوان سومی را در بخش «سون نال سرعتی» و رده سنی بالای 19 سال کسب کردند.

 

 

 

سيده معصومه حسيني اولین بانوی تاریخ ساز کاراته استان به خبرنگار ما گفت: از سال ٧٩فعاليت خود را در رشته تكواندو شروع كردم و از سال ٨٥ يك نگاه حرفه اي به اين ورزش پيدا كردم و  میتوان گفت سال 85 استارت فعالیت حرفه ای من است .

 

 

 

وی ادامه داد: از همان  سال های اول  بصورت مداوم در مسابقات قهرماني كشور و ليگ هاي كشوري شركت كردم و توانستم بارها مدالهاي متفاوتي از مسابقات كسب كنم.

 

بانوی قهرمان  عناوین کسب کرده را به صورت ذیل معرفی کرد :

مهمترين عناوين كسب شده

مقام اول تيمي سال٩٦(انتخابي هان مادانگ)
مقام دوم انفرادي سال ٩٦(قهرماني كشور)
مقام سوم تيمي سال ٩٦(قهرماني كشور)
مقامدوم انفرادي ليگ سال٩٤
مقامسوم انفرادي قهرماني كشور سال٩٤
مقام اول تيمي سال ٩٤ در ليگ
مقام سوم تيمي قهرماني كشور سال ٩٤
مقام سومانفرادي قهرماني كشور سال ٩٥
مقام سوم تيمي قهرماني كشور سال ٩٥
مقام اول تيمي هان مادانگ سال ٩٥
ومهمترين عنوان هم قهرماني جهان سال٩٦ و كسب عنوان طلا

 

معصومه حسینی در خصوص حضور خود در مسابقات کره جنوبی گفت: كسب مقام اول مسابقات جهاني كره جنوبي و كسب انگشترطلاي مسابقات و ثبت ركورد در اين مسابقات از مهمترين و بهترين اتفاقات ورزشي  در زندگی ام بوده است چون در اآن لحظه خيلي غافلگير شدم که توانستم بين  ٥٠٠٠ورزشكار از ٦٠كشور اين نشان را به دست آورم  و توانستم اسمم  را  در سايت كوكي وان به ثبت برسانم .

 

 

بانوی قهرمان همدانی افزود: مهمترين فرد در مسير كسب اين موفقيت همسرم بود كه با حمايت هاي همه جانبه خود كمك بسزايي كردند و از همين جا از او  تشكر ويژه مي كنم .

 

وی درخصوص اخلاق در ورزش بیان داشت: اين سفر و كسب مدال به من آموخت كسي که  مدال رو به گردن مي اندازد سنگيني مدال بايد سر قهرمان را به سمت پايين سوق دهد .

 يک  قهرمان واقعي كسی است که هرچه پربارتر می شود  بايد خضوع و خشوع بيشتري پيداكند درست مانند درختي ک هر چه پربارتر شود سر به زيرتر مي شود .

 


 

در پایان اميدوارم با كسب تجربيات بيشماري که داشتم بتوانم در راه پيشرفت تكواندو قدمي به سمت جلو بردارم و تمام داشته هايم را متواضعانه در اختيار هنرجوهاي عزيز استان  قرار بدهم .

 

سایت خبری تحلیلی همدان ورزش برای این بانوی توانمند آرزوی موفقیت و کسب عناوین درخشانی را در ویترین مدال هایش آرزومند است .

 

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار