همراه اول
24. مهر 1393 - 10:02   |   کد مطلب: 21630
آقای عاشقانه ها و کیک بوکسینگ!
شاید الان با خودتان می گویید مازیار فلاحی یا به ورزش پرورش اندام مشغول است یا نهایتا فوتبال بازی می کند!

مازیار فلاحی یا همان آقای عاشقانه ها یکی از خوانندگانی است که به شدت مقید به تمرینات ورزشی است و سعی می کند تمرینات ورزشی اش را به طور مرتب و روزانه پیگیری کند.

اما مازیار خیلی حرفه ای تر از این حرف ها به ورزش نگاه می کند. او برخلاف سبک عاشقانه و ظریفی که در موسیقی پیش گرفته، به دنبال ورزش خشنی مثل کیک بوکسینگ رفته! جالب است بدانید که مازیار به شدت به این ورزش علاقمند است و سعی می کند تمریناتش را در این رشته رزمی به طور مرتب پیگیری کند.

مازیار در یکی از مصاحبه هایش راجع به علاقه اش به این ورزش رزمی می گوید: «کیک بوکسینگ و در کل ورزش های رزمی نه تنها خشن نیستند بلکه امروز اینگونه ورزش ها در دنیا به عنوان یک هنر مطرح هستند و آن را «مارشال آرت» یا «هنرهای رزمی» می نامند. در واقع سال هاست در دنیا این ورزش را به عنوان هنر می شناسند، شاید من با این منطق است که کله خشونت را از کنار این ورزش حذف می کنم. گاهی زیباترین حرکات ورزشی مثل حرکات افتتاحیه المپیک می تواند ریشه در مارشال آرت دارد. تعادل و تمرکز، اعتماد به نفس و قدرت بدنی بخشی از زیبایی های اینگونه هنرهای رزمی به حساب می آیند کههمه آنها در کنار هم باعث جذابیت رشته های رزمی می شود.»

مازیار در مورد پیگیری تمریناتش در سفرهای خارجی هم می گوید: «سعی می کنم تمریناتم را به طور مرتب پیگیری کنم. حتی وقتی در سفر هستم وقتم را طوری تنظیم می کنم که بتوانم ساعتی را به تمرین بپردازم به همین دلیل چه در خارج از ایران باشم و چه در شهرستان های کشور خودمان حضور داشته باشم، هرگز دست از تمرینات خود برنمی دارم و با دقت تمریناتم را ادامه می دهم. ضمن اینکه مربی ام همیشه نوع تمرینات را به بنده یادآوری می کندن و به طور مستمر پیگیر نحوه انجام تمریناتم هست. در کشورهای خارجی در اکثر هتل ها باشگاه های بسیار مجهز برای ورزش کردن موجود است و زمانی که به دلیلی در سفرهای خارجی حضور دارم، از این فضاهای ورزشی برای انجام تمریناتم استفاده می کنم.»

دیدگاه شما

آخرین اخبار