همراه اول
8. فروردين 1397 - 10:32   |   کد مطلب: 21641
کفش‌های بسکتبال بزرگ برای آقایان
بازی بسکتبال فشار زیادی را بر روی پا و مچ پا وارد می‌کند. کفشهای بسکتبال بزرگ (پهن) می‌توانند به عنوان یک پشتیبانی عالی برای پاها و استخوان مچ پاهایی که دچار ناراحتی هستند، عمل کنند.
 

اگر شما فکر می‌کنید که کفش بسکتبال مانند همان کفشی است که با آن پیاده روی می‌کنید، اشتباه می‌کنید. کفش بسکتبال با در نظر گرفتن انجام فعالیت‌های سخت بازیکنان طی بازی‌ها و یا جلسات آموزشی ساخته شده است. بسکتبال در بسیاری جهات ورزشی منحصر به فرد است، چون نیاز به حرکت سریع، جهش ناگهانی و سریع، فرارهای سریع و دقیق دارد. خرید یک جفت کفش مناسب برای بازی کنان امری ضروری است، زیرا حفظ تعادل و انجام حرکات سریع در این ورزش شدیداً بستگی به سطح راحتی کفش‌های بازی کنان دارد. بازی کن بسکتبالی که اغلب در پست مهاجم کناری بازی می‌کند، ترجیح می‌دهد کفشی را انتخاب کند که موقع پرتاپ توپ به سبد، بیش‌ترین نیروی محوری پرش را به او بدهد. بازی کن بسکتبالی سریع می‌دود و با حرکات روان از بین بازی کنان عبور می‌کند، تمرکزش بر روی کفش‌هایی است که به او کمک می‌کنند تا سریع‌تر بدود، به طور ناگهانی توقف کند و بدون ایجاد هر گونه مشکلی بچرخد یا برگردد. مارک‌های تجاری مانند نایک، ریبوک و آدیداس، تحقیقات قابل توجه و تجزیه و تحلیلهای علمی فراوانی را قبل از طراحی و تولید کفش انجام می‌دهند.

چرا کفش بسکتبال بزرگ برای مردان مناسب است؟

بسیاری از بازی کنان با پاهای بزرگ تمایل دارند که از کفش‌های بزرگ‌تر استفاده کنند. دلیل این عمل این است که بر خلاف کفش‌های معمولی بسکتبال ما، کفشهای بسکتبال بزرگ مزایای قابل توجهی دارند. هنگام تصمیم گیری برای این که چه نوع کفشی مناسب‌ترین کفش برای یک بازی کن است، لازم است که به نوع پست (نقشی) که بازی کن در زمین ایفا می‌کند، نگاه کنیم. بازی کنان قدرتی که نقش حمله و پرتاب توپ به سمت سبد را دارند، باید کفش‌های بزرگی بخرند که سنگین‌تر باشد و ثبات بیش‌تری به بازی کن بدهد تا پشتیبان حرکات باشد و دوام بیش‌تری داشته باشد. بزرگ‌تر بودن کفش بسکتبال به بازی کنی که پاهای بزرگی دارد، اجازه می‌دهد که پای خود را با سهولت فوق العاده تنظیم کند و باعث انعطاف پذیری در داخل کفش، بدون ایجاد هر گونه مشکل کاهش مقید (چسبیدن) بودن به زمین می‌شوند. برای تمام بازی کنان کناری و حمله استفاده از کفش‌های بزرگ مانند زیر سازی که یک مزیت بزرگ است، می‌ماند. علاوه بر این، این کفش ها اجازه می‌دهند که مکانیسم تهویه یا همان تنفس در داخل کفش به صورت بسیار خوبی انجام شود، که باعث کاهش تعرق در داخل کفش و کاهش احتمال بروز بیماری‌‌های قارچی می‌شود.
کفش‌های بسکتبال بزرگ‌تر به طور خاصی طراحی شده‌اند، که باعث‌ تناسب اندام شما می‌شوند، پس همیشه یک گزینه عالی هستند. کفش‌های بسکتبال، پا و مچ پا را با جذب شوک‌های وارده، از ورود صدمات حفظ می‌کنند. تصور کنید که کفش‌های تنگی را برای ساعت‌های طولانی و بازی در مسابقه بسکتبال پر تحرک، پوشیده‌اید. گردش خون در تمام طول بازی در پاهای شما و بالای آن کافی نخواهد بود که می‌تواند باعث کاهش توانایی شما یا ایجاد درد و کبودی در پاهایتان شود. برای حفظ عمل کرد مؤثر پا، جریان داشتن مداوم خون در منطقه پا ضروری است.

چه کسی (شرکتی) کفش‌های بزرگ بسکتبال را تولید می‌کند؟

بسیاری از شرکت‌ها مجموعه‌ای از کفش‌های خود را به بازی کنانی که پاهای بزرگی دارند، اختصاص می‌دهند. بازی کنانی که برایشان پیدا کردن کفش با اندازه مناسب مشکل است، باید کفش‌های بسکتبال بزرگ را امتحان کنند، چون پوششی مناسب و عالی و راحت هستند. نایک و ریبوک و آدیداس، مارک‌های جهانی محبوبی هستند که کفش‌های بسکتبال برای کسانی که پاهای بزرگ دارند، تولید می‌کنند. در این حالت شما به سختی کفش با اندازه مناسب خود را در فروشگاهها پیدا میکنید، شما خوش حال خواهید شد اگر بدانید که می‌توانید براساس نیاز خود ساخت یک کفش را سفارش بدهید که برای این کار بیش از سه شرکت مانند نایک و آدیداس و ریبوک را دارید! بنا بر این می‌توانید از تمام ویژگی‌های خوب کفشی که مخصوص شما طراحی شده است، لذت ببرید. شما می‌توانید به وب سایت رسمی هر سه مارک برای دریافت اطلاعات به روز در مورد برنامه‌های تولید کفشهای سفارشی مراجعه کنید.
کفش‌های بسکتبال بزرگ برای کسانی که پاهای بزرگی دارند، می‌تواند کفشی جا دار که پوشیدن آن مناسب است، باشد. اگر پاهای بزرگی دارید و کفش‌های مناسبی برای آن‌ها پیدا نمی‌کنید، پس از این کفش‌ها بخرید و از بازی کردن بسکتبال لذت ببرید.

دیدگاه شما

آخرین اخبار