همراه اول
6. آبان 1393 - 11:10   |   کد مطلب: 21745
دبیر هیئت تنیس روی میز استان همدان گفت: استقبال از رشته تنیس روی میز در استان همدان بسیار خوب است و بیش از 400 نفر در این رشته فعالیت می کنند.

رضا تعیشی در گفتگو با خبرنگار ما در همدان با اشاره به مدارس تنیس روی میز همدان اظهار داشت: وجود این مدارس در طرح استعدادیابی موجب رشد و گرایش رده های پایه به این رشته شده است.

وی افزود: در سال های گذشته و سال جاری یکی از برنامه های اصلی و سیاست گذاری های هیئت توجه به رده های سنی نونهالان بوده است.

دبیر هیئت تنیس روی میز استان همدان با اشاره به سطح مربیان تنیس روی میز همدان گفت: مربیان بسیار توانمندی در این رشته در همدان فعالیت می کنند که نادر شاملو، هادی طوسی، حبیب قاسمی، مسعود ابراهیمی و سیروس خوش ‌روش از مربیان نامی و برجسته هیئت هستند که در سطح نوآموزان، مقدماتی، استعدادیابی، پیشرفته و قهرمانی ورزشکاران را آموزش می دهند.

تعیشی عنوان کرد: در سال های گذشته کلاس های آموزش و ارتقا مربیگری را در همدان برگزار می کردیم اما در سال جاری به دلیل کمبود اعتبارات هیئت نتوانستیم این کلاس ها را برگزار کنیم.

وی با بیان اینکه استقبال بانوان از این رشته مناسب است، بیان کرد: در رده های نونهالان و نوجوانان دخترانی در هیئت فعالیت می کنند که آینده این ورزش را در رده بانوان به طور قطع تضمین خواهند کرد.

دبیر هیئت تنیس روی میز استان همدان با اشاره به جایگاه هیئت همدان در ارزشیابی های فدراسیون گفت: هیئت همدان به عنوان قطب تنیس روی میز کشور است و همواره در ارزشیابی های سالانه فدراسیون در بین شش هیئت برتر کشور قرار داشته ایم.

تعیشی با بیان اینکه فعالیت شهرستان ها کمک بزرگی به جایگاه هیئت استان در کشور خواهد کرد، بیان کرد: در حال حاضر هیئت تنیس روی میز استان در شهرستان های ملایر، نهاوند، کبودرآهنگ، بهار، لالجین، رزن، تویسرکان، فامنین و اسدآباد دارای رئیس شهرستان است.

وی افزود: وجود هیئت های شهرستانی توانمند موجب خواهد شد که هیئت استانی توانمندی نیز داشته باشیم و برای رشد و ارتقا جایگاه هیئت تنیس روی میز استان باید از تمام ظرفیت های موجود و استعدادهای نهفته استان استفاده کنیم.

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار