همراه اول
9. آذر 1393 - 8:46   |   کد مطلب: 21950
دختران هاکی‌باز همدانی مقام سوم مسابقات کشوری را بدست آوردند
هاکی‌بازان همدانی در مسابقات هاکی داخل سالن نوجوانان دختر قهرمانی کشور مقام سوم را کسب کردند.

دختران هاکی‌باز همدانی که در مسابقات هاکی داخل سالن نوجوانان دختر قهرمانی کشور به مدت سه روز و به میزبانی استان مازندارن در سالن ورزشی سرداران قائمشهر شرکت کرده بودند موفق شدند مقام سوم این مسابقات را به خود اختصاص دهند.

تیم استان همدان با ترکیب فاطمه زاغه‌ای، فاطمه قادری، فاطمه کاظمی، زینب بیدآبادی، الهام عزتی، نسترن کرمی، معصومه جلیلی، فاطمه شایانی جویا، ملیکا فامیل محمدی و عطیه وقاری 10 بازیکن منتخب و طیبه نوری به عنوان سرپرست در این رقابت‌ها حضور یافت.
مسابقات هاکی قهرمانی نوجوانان زیر 18 سال کشور با حضور هشت تیم از استان‌های ایلام، اصفهان، خراسان رضوی، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، همدان، گلستان و مازندران برگزار شد.
این مسابقات با تقسیم بندی تیمها در دو گروه A و B انجام شد که در گروه A تیم‌های آذربایجان شرقی، ایلام، آذربایجان غربی و همدان و در گروه B نیز تیم‌های گلستان، خراسان رضوی، اصفهان و مازندران با یکدیگر به رقابت پرداختند.
تیم استان همدان در روز اول دو بازی انجام داد که در بازی اول مقابل تیم ایلام به میدان رفت و موفق شد این تیم را با نتیجه سه بر صفر شکست دهد و در بازی دوم مقابل آذربایجان غربی بازی با تساوی پایان یافت.
در روز دوم مسابقات، تیم همدان با آذربایجان شرقی به رقابت پرداخت و با نتیجه سه بر یک این بازی را پایان داد.
این مسابقات با برگزاری دو بازی پایان یافت که تیم همدان در روز آخر در مقابل تیم گلستان بازی را با نتیجه پنج بر یک واگذار کرد و در بازی دوم نیز تیم اصفهان با نتیجه دو بر یک تیم آذربایجان غربی را شکست داد.
این رقابت‌ها با معرفی چهار تیم برتر پایان یافت که تیم‌های اصفهان، گلستان، همدان، و آذربایجان غربی به ترتیب مقام‌های اول تا چهارم این دوره از مسابقات امید دختران هاکی را به دست آوردند. 

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار