همراه اول
10. آذر 1393 - 9:17   |   کد مطلب: 21960
فیفا، قهرمان آسیا را به پرداخت 500 میلیون تومان محکوم کرد
فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا)، باشگاه پاس همدان را به پرداخت 500 میلیون تومان بدهی بازیکن سابق خود محکوم کرد.

به گزارش همدان ورزش ؛ ماجرای پرداخت بدهی بازیکنان ادوار گذشته پاس طی چند سال گذشته یکی از پربحث ترین اتفاقات برای این تیم ریشه دار بوده است.

آخرین قهرمان ایران در آسیا اما امسال بیش از هر زمانی به این مشکل گرفتار شده و هر روز از ساختمان باشگاه پاس همدان خبر شکایت و پیگیری یک بازیکن جدید به بیرون درز می کند.

"تیاگو فراگو" آخرین بازیکنی است که پیگیر مطالبات خود از باشگاه همدانی شده و فیفا نیز به سبب همین مساله پاس همدان را به پرداخت پنج میلیارد ریال طلب این بازیکن محروم کرده است.

تیاگو هافبک سابق پرسپولیس تهران در مردادماه سال 90 با عقدقرارداد رسمی به ارزش 225 هزار دلار به تیم فوتبال پاس همدان پیوست اما طولی نکشید که از این تیم جدا شد.

فدراسیون جهانی فوتبال FIFA شکایت این بازیکن از تیم پاس بابت پرداخت طلبش را وارد دانسته و ضمن محکوم کردن باشگاه پاس، رسما اعلام کرده که در صورت عدم پرداخت باقی مانده طلب این بازیکن، پاس با کسر امتیاز مواجه خواهد شد.

به گزارش ایسنا؛ این نخستین باری نیست که فیفا باشگاه پاس را در فصل جاری محکوم به پرداخت طلب بازیکنان خارجی سابق تیم کرده و طی ماه های اخیر پاسی ها به خاطر اخطارهای دریافت شده مجبور به پرداخت بدهی بازیکنانی نظیر کلونیجا، هلماتف و کریدنس کلییر واترکوتو شده اند.

شکایت پاس از بگوویچ

باشگاه پاس همدان اما در روزهایی که بازیکنان سابق این تیم سر و صدای زیادی به پا کرده اند از پرونده بگوویچ غافل نشده و از این مربی کروات شکایت کرده است.

پس از اتفاقات ناخوشایند بازی هفته گذشته تیم پاس مقابل مس رفسنجان که با حاشیه های فراوان و توهین سرمربی این تیم رفسنجانی همراه شد، مسئولان باشگاه پاس تصمیم به طرح شکایت کرده اند و باید منتظر ماند و دید بگوویچ محکوم خواهد شد یا خیر؟

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار