همراه اول
13. آذر 1393 - 9:25   |   کد مطلب: 21978
مردم نگران وضعیت پاس نباشند
سرمربی تیم فوتبال پاس همدان از مردم این استان به خاطر کسب تساوی تیمش در بازی روز گذشته مقابل راهیان کرمانشاه عذرخواهی کرد.

'داوود مهابادی' در همدان افزود: انتظار تساوی در این بازی را نداشتیم چرا که تیم ما با برتری محسوس مقابل حریف در نیمه نخست به گل رسیده بود اما در نیمه دوم که باید برای حفظ نتیجه بهتر ظاهر می شدیم اما بازیکنان پراشتباه ظاهر شدند.



وی اظهار کرد: پس از تساوی مقابل شهرداری تبریز و صنعت نفت آبادان و شکست مقابل مس رفسنجان تمام تلاش ما این بود که با پیروزی برابر راهیان کرمانشاه شرایط بهتری را در جدول رده بندی به دست آوریم اما متاسفانه بازیکنان از دقیقه 60 به بعد ضعیف ظاهر شدند و در وقت اضافه متحمل گل تساوی حریف شدیم.



مهابادی افزود: این تساوی با بازی ضعیف نفرات در دقایق پایانی سبب شد که تماشاگران که به خوبی تیم را تشویق می کنند، شادمان نشوند و به این دلیل از تمام مردم فوتبال دوست و فهیم استان همدان عذرخواهی می کنم.



وی خاطرنشان کرد: در مقابل راهیان کرمانشاه دو بازیکن کلیدی تیم در میانه میدان را در اختیار نداشتیم و حریف هم در دقایق پایانی برای رسیدن به گل تساوی تلاش وافری داشت که البته بازیکنان ما نیز عملکرد مطلوبی ارایه ندادند.



وی تصریح کرد: این شرایط پایدار نخواهد بود و در بازی های آتی با تغییرات در روند فنی و تاکتیکی تیم سعی در کسب نتایج بهتر می کنیم.



دیدار تیم های پاس همدان و راهیان کرمانشاه در هفته هشتم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور به تساوی یک بر یک انجامید.



تماشاگران همدانی پس از پایان بازی نسبت به کسب نتیجه ابراز نارضایتی کردند و دقایقی با حلقه زدن به دور مهابادی، با وی در خصوص شرایط تیم گفت وگو کردند.



پاس همدان هم اکنون با 11 امتیاز در جایگاه پنجم جدول قرار دارد و هشت امتیاز اختلاف این تیم با صدرنشینی جدول است.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار