همراه اول
15. آذر 1393 - 9:12   |   کد مطلب: 21985
خبری که فقط چند ساعت دوام آورد
5 بازي، 2 شكست و 3 تساوي، اين نتايج براي هر مربي در فوتبال ايران كافي است تا خود را در آستانه از دست دادن جايگاه ببيند؛

زيرا وقتي هيچ باشگاهي، رشد و پيروزي را ريشه‌اي دنبال نمي‌كند و همه منتظر هستند كه فصل اول به ليگ بالاتر صعود كنند و ليگ سال آينده هم حتماً بين صعودكنندگان به ليگ باشگاه‌هاي آسيا! باشد، اخراج همواره اتفاقي نزديك است و هيچ مربي از آن در امان نيست.

پاس نيز هيچ‌گاه از مجموعه فوتبال ايران جدا نبوده است. تیمی كه از ابتداي فصل با هزار اميد و آرزو و حمايت مديران ارشد استان آغاز به كار كرد، از 5 بازي تنها 3 امتياز گرفته است. مسلم است، اين نتايج هيچ تيمي را نمي‌تواند به ليگ برتر برساند.

همين وضعيت كافي بود تا حرف و حديث‌ها آغاز و حتي جانشين داوود مهابادي در پاس مشخص شود! روز پنج‌شنبه يكي از پایگاه‌های ورزشي همدان مطلبی منتشر كرد كه چند ساعت پس از روي خروجي سايت حذف شد!

اين خبر اعلام مي‌كرد كه مديريت باشگاه پاس به دليل كسب نتايج ضعيف در پي يافتن جايگزيني براي مهابادي است و حتي با گزينه‌هايي هم صحبت شده است. آن‌طور كه در خبر اين پايگاه خبري آمده بود، فرهاد كاظمي، مربي مدنظر مديران پاس است و آنها گفت‌وگوهاي اوليه با وي را نيز آغاز كرده‌اند. اين خبر چند ساعت پس از خروجي پايگاه خبري حذف شد. اين چند ساعت كافي بود تا واكنش‌هاي زيادي در بين خبرنگاران به وجود آيد. اين عكس‌العمل‌ها چنان بود كه مدير رسانه‌اي پاس را وادار به پاسخگويي كرد. ميثم ناصرنژاد در گفت‌وگو با همدان‌پيام با بیان اینکه افرادی که در گذشته در این تیم بودند و بعضی از سایت‌های معلوم الحال خبری سعی در حاشیه‌سازی برای پاس دارند، گفت: هرگز اجازه این کار را نمی‌دهیم.

وی با بیان اینکه در این هفته مس رفسنجان نیز برابر نفت آبادان متوقف شد و پاس همدان نیز در هفته‌های گذشته برابر نفت به نتیجه تساوی رسیده بود، گفت: هواداران نباید نگران باشند؛ چراکه از این هفته بازی‌های پاس کمی آسان‌تر خواهد شد.

وی با اشاره به حمایت مسئولان تیم فوتبال پاس همدان از سرمربی خود داوود مهابادی بیان کرد: مسئولان باشگاه و تک‌تک اعضای هیأت مدیره تیم فوتبال پاس همدان به توانایی‌های مهابادی ایمان دارند.

مدیررسانه تیم فوتبال پاس همدان یادآور شد: استاندار همدان به عنوان رئیس هیأت مدیره و تک‌تک اعضای هیأت مدیره پاس حمایت قاطعانه خود را از سرمربی تیم اعلام کرده‌اند و تا پایان فصل مهابادی، سرمربی تیم فوتبال پاس همدان خواهد بود.

ناصرنژاد با بیان اینکه عده‌ای سودجو قصد حاشیه‌سازی برای پاس را دارند، گفت: افرادی که هویت آنها نیز برای باشگاه مشخص شده است در سایت‌های خبری سعی دارند فرهاد کاظمی را به عنوان جایگزین مهابادی معرفی کنند.

وی بيان کرد: کوچکترین مذاکره‌ای با این مربی کشورمان نداشته‌ایم و این افراد با این کار حتی با آبروی فرهاد کاظمی نیز بازی کرده‌اند و اگر به این کار خود ادامه دهند از مراجع قانونی پیگیر شکایت از این افراد حاشیه‌ساز خواهیم بود.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار