همراه اول
23. آذر 1393 - 9:42   |   کد مطلب: 22031
کپی برابر اصل شاهکار جدید هیات فوتبال همدان
جمعی از داوران فوتبال همدان با رو کردن مدارکی جالب، تخلفات عجیبی که از سوی کمیته داوران هیات فوتبال همدان صورت گرفته را ثابت کردند.

جمعی از داوران فوتبال همدان درخصوص تخلفات صورت گرفته از سوی هرمز مشفق مسئول کمیته داوران هیات فوتبال استان همدان مدارکی رو کردند که گویا این تخلفات از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان هم تایید شده است.
وحید کمکی یکی از داوران فوتبال همدان در این خصوص گفت: هرمز مشفق درخصوص عملکرد کمیته داوران در سال 93 تقویم جالبی منتشر کرده است. در حالی که داوران هیچ گونه عملکرد خاصی در این سال مشاهده نکرده اند و این کمیته عملا در تعطیلات به سر می برد. وی ادامه داد: نکته جالب درخصوص این تخلف این است که کمیته داوران یک کپی از فعالیت های صورت گرفته در زمان فرج الله یثربی رئیس سابق کمیته داوران هیات فوتبال تهیه و آن را به عنوان فعالیت های صورت گرفته در سال 93 به فدراسیون فوتبال و اداره کل ورزش و جوانان استان همدان ارائه داده است.
کمکی خاطرنشان کرد: این تخلف از سوی اداره کل ورزش و جوانان همدان ثابت شده، در این کپی به فعالیت هایی چون برگزاری کلاس های زبان و آمادگی جسمانی اشاره شده است.
داور فوتبال همدان تصریح کرد: برای مثال در تقویم هیات فوتبال برای سال 93 به برگزاری کلاس با حضور عسگری رئیس کمیته دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال در خرداد ماه اشاره شده در صورتی که در این ماه عسگری به همدان سفری نداشته است!

دیدگاه شما

آخرین اخبار