همراه اول
25. آذر 1393 - 9:02   |   کد مطلب: 22049
سالن اختصاصی نیاز اصلی ورزش هندبال همدان است
رییس هیات هندبال همدان گفت: سالن اختصاصی نیاز اصلی ورزشکاران رشته هندبال در همدان است و امیدوارم دستگاه ورزش استان به درخواست ما توجه جدی داشته باشد.

'مجید مشایخی پور' در همدان اظهار کرد: هندبال ورزش گروهی است و همانند رشته های والیبال، بسکتبال، هاکی و کبدی نیاز به سالن ورزشی داریم تا علاوه بر تمرین و آماده سازی مناسب، در تامین منابع مالی هیات نیز بتوانیم درآمدزایی داشته باشیم.

وی بیان کرد: بارها از دستگاه ورزش استان خواسته ایم تا برای رشته هندبال سالن ورزشی اختصاص دهند چرا که جایگاه ما در قهرمان پروری و پیشرفت ورزش کمتر از سایر رشته ها نیست.

مشایخی پور در ادامه با اشاره به حضور موفق تیم هندبال پاس همدان در لیگ دسته یک کشور گفت: حمایت های خوبی را از جانب باشگاه پاس شاهد بوده ایم و بازیکنان و کادر فنی با انگیزه مضاعف در تلاش برای رسیدن به لیگ برتر هستند.

وی افزود: حمایت باشگاه پاس این انگیزه را در بین اعضای تیم ایجاد کرد که با سعی و تلاش دوچندان برای کسب سهمیه لیگ برتر رقابت کنند و تاکنون نیز نتایج درخشانی را در لیگ یک به دست آورده اند.

وی بیان کرد: هندبالیست های همدانی برای رسیدن به لیگ برتر باید در مرحله دوم به مصاف پنج تیم غرب کشور بروند که رقابت خود را به صورت رفت و برگشت از بهمن ماه آغاز می کنند.

وی خاطرنشان کرد: هم اکنون تمرینات تیم در حال انجام است و افتخار می کنیم که به عنوان تنها تیم حاضر در مسابقات از بازیکنان بومی استفاده کرده ایم.

تیم هندبال پاس همدان اواخر مهرماه گذشته در مرحله مقدماتی رقابت های لیگ دسته یک کشور عنوان قهرمانی را کسب کرد.

این تیم در گروه منطقه یک حضور داشت و توانست با قهرمانی در این گروه به مرحله دوم صعود کند.

در مرحله دوم 10 تیم برتر لیگ دسته یک هندبال کشور حضور خواهند داشت و رقابت خود را برای صعود به لیگ برتر از بهمن ماه امسال آغاز می کنند.

سه تیم برتر این پیکارها روانه لیگ برتر هندبال کشور می شوند.

دیدگاه شما

آخرین اخبار