همراه اول
25. آذر 1393 - 9:25   |   کد مطلب: 22052
رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان همدان خبر داد ؛
اعزام تیم اتومبیلرانی همدان به مسابقات کشوری
تیم اتومبیلرانی همدان به مسابقات قهرمانی کشور اعزام می شود
رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان همدان گفت: تیم اتومبیلرانی آفرود دو دیفرانسیل همدان به مسابقات قهرمانی کشور در استان قزوین اعزام می شوند.

محمد امین روحی در گفتگو با خبرنگار ما در همدان با اشاره به اعزام تیم اتومبیلرانی افزود دو دیفرانسیل همدان به مسابقات قهرمانی کشور اظهار داشت: ۲۷ و ۲۸ آذرماه تیم اتومبیلرانی آفرود دو دیفرانسیل همدان به این مسابقات اعزام خواهند شد.

وی افزود: بهنام بهشتی در کلاس شش سیلندر کاربراتور، مهدی پناهی در کلاس شش سیلندر کاربراتور، امین ساعی در کلاس ششسیلندر انژکتور و سمیع الدین شجاعی مهر در کلاس چهار سیلندر کاربراتور نفرات اعزامی به این مسابقات هستند.

رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان همدان با اشاره به رشته آفرود گفت: آفرود سبکی از رانندگی است که مخصوص شرایط سخت و جاده های بیابانی است و ماشین های دو دیفرانسیل و با قدرت بدنی مناسب می توانند در این زمینه فعالیت کنند.

روحی عنوان کرد: این مسابقات به طور عمده در مسیرهای خاکی، گلی، صخره ای و ناهموار شنی و کویری برگزار می شود و اکثر خودروهای شرکت کننده در این مسابقات از نوع شاسی بلند همچون لندرور، رنجرور، نیسان پاترول، میتسوبیشی پاجرو و تویوتا لندکروز هستند.

وی با اشاره به سایر اعزام های هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان همدان به مسابقات خارج استان بیان کرد: در دی ماه سال جاری نیز تیم آفرود استان به مسابقات قهرمانی کشور در سقز استان کردستان اعزام خواهند شد.

رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان همدان یادآور شد: در چند سال گذشته در هر دو رشته موتورسواری و اتومبیلرانی، استان همدان رشد قبل ملاحظه ای داشته و در مسابقات قهرمانی کشور حرف های زیادی برای گفتن داشته و دید فدراسیون به هیئت استان همدان بسیار مطلوب است.

دیدگاه شما

آخرین اخبار