همراه اول
27. آذر 1393 - 9:57   |   کد مطلب: 22131
عبدولي: افتخار مي كنم كفش هاي زائران حسيني را واكس بزنم/ نوكر اباعبدالله (ع) هستم
قهرمان كشتي فرنگي جهان گفت: افتخار مي كنم با واكس زدن كفش زائران حسيني سهم كوچكي در خدمت به علاقمندان به اباعبدالله (ع) داشته ام.

به گزارش همدان ورزش به نقل از پايگاه اطلاع رساني سازمان تربيت بدني بسيج، سعيد عبدولي قهرمان كشتي فرنگي جهان و آسيا يكي از ميليون ها زائري بود كه در اربعين حسيني با پاي پياده راهي كربلا شد.

عبدولي در اين سفر همچنين با حضور در موكب هاي مسير نجف به كربلا به واكس زدن كفش هاي زائرين حسيني پرداخت تا ارادتش را به سالار شهيدان نشان دهد.
قهرمان كشتي فرنگي جهان در گفتگو با پايگاه اطلاع رساني سازمان تربيت بدني بسيج درباره اين سفر گفت: سفر معنوني و بسيار به يادماندني بود و با توجه به عنايت حضرت اباعبدالله (ع) و حضرت ابوالفضل (ع) من هم به همراه خانواده راهي اين سفر شدم و به خيل عظيم كاروان پياده اربعين ملحق شدم.
عبدولي با اشاره به جمعيت ايراني زيادي كه در اين پياده روي حضور داشتند اظهار داشت: واقعا حضور ايراني ها پر شور بود، طوري كه انگار در كشورمان حضور داشتم. تصميم گرفته ام كه انشاء الله از سال آينده هر سال يك هفته زودتر از اربعين به مرز چذابه بروم و آنجا به زائران امام حسين (ع) خدمت كنم و پس از آن به زيارت مولايمان بروم.
وي كه در اين سفر با حضور در يكي از موكب هاي بين مسير نجف تا كربلا به واكس زدن كفش زائران پرداخت، افزود: ما نوكر اباعبدالله(ع) هستيم و هر كاري از دستمان بر بيايد براي زائران آقا انجام مي دهيم و در اين راه هيچ كار عيب و عار نيست و من افتخار مي كنم كه با واكس زدنم كفش زائران سهم كوچكي در خدمت به زائران داشته ام.

دیدگاه شما

آخرین اخبار