همراه اول
24. آذر 1397 - 9:30   |   کد مطلب: 22369
با حضور معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان
از سمن های فعال استان همدان تجلیل بعمل آمد
تجلیل از سمن های فعال استان همدان
عصر دیروز در مراسمی با حضور گلزاری معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان، ابراهیم الهی تبار معاون سیاسی و امنیتی استاندار و افتخاری مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان 24 سمن فعال استان مورد تجلیل قرار گرفتند.

دکتر محمود گلزاری در این مراسم اظهار داشت: استان همدان از نظر معاونت جوانان و توجه به سمن‌ها از استان‌های نمونه کشور است.



وی با اشاره به اینکه کمتر مدیرکل ورزش و جوانان استانی به سمن‎ها توجه می‎کند، افزود: اما در استان همدان مدیران و معاونان مرتبط با امور جوانان به این بخش‌ها توجه جدی دارند ولی با این وجود کار در این زمینه دشوار است.



معاون وزیر ورزش و جوانان با تاکید بر اینکه بودجه حوزه جوانان کم است، بیان کرد: در حال حاضر دولت از نظر مالی و اعتباری در وضعیت مطلوبی نیست ولی با این وجود نگاه خوبی به حوزه جوانان دارد.



وی با اشاره به اینکه گرفتار برخی افراد سطحی‌نگر در حوزه اسلام شده‌ایم، تصریح کرد: این موارد می‎طلبد تا جوانان نسبت به مسائل دیدی وسیع داشته و فراتر از استان همدان مسائل را درک کنند.



دکتر گلزاری سمن ‌ها را یکی از گام‌های اساسی برای رسیدن به رسالت بزرگ دانست و گفت: سمن‌ها گام‌های کوتاه و منظمی به سوی رسیدن به رسالت‌های بزرگ دارند و با این فعالیت‌های اجتماعی چطور زندگی کردن را می‌آموزیم.



گلزاری با تصریح بر اینکه مشارکت بدون توانمندی سمن‌ها در امور نوعی ایراد است، افزود: سمن‌ها باید با بهره‌گیری از توانمندی خود امور را پیش ببرند تا بتوان به اهداف مدنظر دست پیدا کرد.



وی با بیان اینکه در تلاش هستیم تا برنامه سمن‌ها در وزارت کشور تصویب شود، گفت: برای نشست‌های سمن‌ها در استان‌ها باید سمن‌سراهایی ایجاد شود که البته در برخی استان‌ها این سمن‌سراها به رستوران تبدیل شده است.



در این مراسم که با حضور معاون وزیر ورزش و جوانان، معاون سیاسی امنیتی استاندار و سایر مدیران استانی برگزار شد از از سازمان‌های مردم نهاد برتر استان همدان تجلیل به عمل آمد.



اسامی 24 سمن فعال استان همدان که امروز مورد تجلیل قرار گرفتند به شرح ذیل است:

مشکات مطهر هگمتانه به دبیری مصطفی موسوی و حامد صادقی، موسسه هفت پلاک به دبیری هادی محمدی، موسسه مهد عدالت هگمتانه به دبیری آرزو کریمی، بشرا زراعتی و فروغ صابونچی، موسسه اندیشه های تابان به دبیری امیر غلامی و پریزاد پاکدل، موسسه دستان گرم مهرورزی به دبیری پروانه رسولی، موسسه حیات سبز سرزمین به دبیری محمد سوزنچی و مژگان کرمی، موسسه تلاشگران جوان به دبیری مرتضی بهرامی، مهر پویان سرزمین پارس به دبیری فاطمه چهاردولی، موسسه صدای پای دوربین به دبیری صابر خزاعی، موسسه اندیشه مطهر به دبیری ابوالفضل کرمی، موسسه جوانان محمد رسول الله به دبیری محمد رضاییان، موسسه جوانان حضرت علی اکبر (ع) به دبیری علی کاووسی، خانه جوانان امید و نشاط به دبیری مرتضی بهادربیگی، انجمن اندیشه و پیشرفت به دبیری بهزاد اسمار، موسسه ایران پاینده به دبیری هاشم سعیدی، آوای امید و آرزو به دبیری مالک زارعی، موسسه گسترش اندیشه محور به دبیری علی شهبازی، موسسه رشد خلاق بوعلی به دبیری شیرین احمدی، شیفتگان حضرت علی اکبر (ع) به دبیری موحد زندی، جوان امروز خانواده فردا به دبیری زهرا عزیزیان، موسسه پارسا به دبیری راحله شباهنگ، عضو اتاق فکر به دبیری نرگس طریق سرشت، کانون انصار الزهرا به دبیری فاطمه چهره قانی و موسسه یاران نگار به دبیری امید صالحی.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار