همراه اول
29. دى 1393 - 1:47   |   کد مطلب: 22391
حفظ وحدت در بین مسلمانان از اوجب واجبات / اقدام مجله شارلی ابدو به شدت محکوم است
رئیس سازمان بسیج ورزشکاران استان همدان با تاکید بر حفظ وحدت در بین مسلمانان گفت: اقدام مجله شارلی ابدو به شدت محکوم است و همه اقشار جامعه باید مواضع خود را در این موضوع به صراحت اعلام کنند.

در چند روز گذشته شاهد توهین روزنامه فرانسوی شارلی ابدو به پیامبر اسلام و اتفاقات حادث شده بعد از آن جریان بودیم. که نشان از برنامه ای هدف دار و از پیش برنامه ریزی شده می باشد.
مهدی بابایی به همین مناسبت در گفتگو با خبرنگار همدان ورزش اظهارداشت: اگر این قضایا آنطور رقم نمی خورد نیز دولت فرانسه و روزنامه هتاک از مسلمانان پاسخ قاطعی دریافت می کردند.
وی افزود: این فتنه نیز توسط سرویس های جاسوسی غرب و به دلیل مقابله با موج گرایش مردم جهان به خصوص مردم اروپا به اسلام و گسترش اسلام در کشورهای غربی طراحی و برنامه ریزی شده است.
رئیس سازمان بسیج ورزشکاران استان همدان اظهارکرد: در این قضایایی که اتفاق افتاده است هدف آن به نوعی مظلوم نمایی چهره صهیونیست بین الملل و نمایش چهره ای خشن از مسلمانان به دنیا می باشد.
بابایی با اشاره به انزوای بیش از پیش رژیم صهیونیستی در دنیا گفت: طبق بررسی های موسسات امریکایی و اسرائیلی ، رژیم صهیونیستی در آینده نزدیک دچار انزوای سیاسی بیشتری در جهان خواهد شد.
وی تصریح کرد: این برنامه که با همراهی رسانه های غربی طوری طراحی شده است که نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونسیتی که نماد نسل کشی و ترور در دنیا می باشد در کنار دیگر سران کشورهای غربی در راهپیمایی علیه این اتفاق شرکت کند تا کمتر در باتلاقی که در انتظارشان است فرو روند.
رئیس سازمان بسیج ورزشکاران استان همدان  عنوان داشت: البته اگر مسلمانان اتحاد و انسجام داشتند هرگز کسی جرات نمی کرد به مقدسات یک و نیم میلیارد مسملان هتک حرمت کند.
بابایی در پایان با تاکید بر حفظ وحدت در بین جوامع اسلامی عنوان کرد: علمای جهان اسلام می بایست بیش از پیش به لزوم مسئله وحدت در بین امت اسلام پی ببرند تا در آینده شاهد مسائلی اینچنین نباشیم.

دیدگاه شما

آخرین اخبار