همراه اول
9. دى 1393 - 9:04   |   کد مطلب: 22325
رئیس سازمان بسیج ورزشکاران استان همدان؛
حماسه نهم دی ماه 88 اوج بصیرت مردم ایران را به نمایش گذاشت
بصیرت مردم تنها راه برون رفت از فتنه بود/ حماسه نهم دی ماه 88  اوج بصیرت ایران را به نمایش گذاشت
رئیس سازمان بسیج ورزشکاران استان همدان گفت: وقایع سال 88 فقط با تدبیر و درایت ولی فقیه مدیریت شد و با عمل به هنگام مردم در 9 دی سال 88 همه این توطئه ها یک روزه خنثی شد و امسال نیز مردم ولایت‌مدار ایران با شرکت در تجمع های مردمی در سالروز آن روز بزرگ بار دیگر ولایتمداری خود را متجلی خواهند ساخت.

مهدی بابائی فر در گفتگو با خبرنگار همدان ورزش؛  با اشاره به اینکه در روز ۹دی ماه مردم برای دفاع از ارزش های خود به میدان آمدند و مشت محکمی بر دهان استکبار زدند، اظهارداشت:

مردم در آنروز با سردادن شعارهای مطالبه جویانه و شفاف خواستار محاکمه سریع سران فتنه شدند ولی تاکنون اقدام قابل توجهی در این راستا انجام نشده است، افزود: متاسفانه این تعلل مسئولان کار را به جایی رسانده که امروز عده‌ای از رافت نظام اسلامی سوء استفاده می کنند و خواستار رفع حصر سران فتنه هستند.

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران استان همدان اظهارکرد: ملت ایران درآن ایام با رصد اتفاقاتی که شکل گرفته بود و با توجه به شعارهایی که توسط ضدانقلاب و سران فتنه مطرح شد به خوبی دریافتند که هدف اصلی دشمن از بین بردن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود و در زمانی مناسب بساط دشمنان را از صحنه برچیدند.

وی گفت: حضور 85 درصدی مردم پای صندوق های رای یک نصاب بالایی از مشارکت مردم در صحنه محسوب می شد و در جهان بی نظیر بود و می توانست فرصت های بیشماری برای کشور در همه عرصه های سیاسی اقتصادی و ... بوجود آورد که با فتنه گری دشمنان داخلی و خارجی، حماقت کاندیداهای خود فرخته و سکوت خواص جامعه ضربات سنگینی به منافع کشور در عرصه بین المللی وارد شد که اکثر مشکلات فعلی اقتصادی  کشور و همچنین تشدید تحریم های اقتصادی که گریبانگیر مردم شده از آثار فتنه 88 است.

متهم کردن سالم‌ترین نظام در جهان که منادی توحید ، معنویت و اخلاق در دنیاست به تقلب، دروغگویی و خیانت به رای مردم  و... ؛ موجب گشت تا وجهه نظام در دنیا مخدوش شود.

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران استان همدان خاطرنشان کرد: بعد از انتخابات معلوم شد که تقلب در انتخابات، بهانه ای بیش نبود و مسئله اصلی اقدام جهت براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی بود و در طول 8 ماه که بر مردم و کشور و نظام اتفاقاتی رقم خورد که در طول عمر انقلاب بی سابقه بود.

وی در پاسخ به این سوال که به نظر شما چه مجازاتی باید برای ایشان در نظر گرفته شود گفت : بنده در مقام قضا و قضاوت نیستم که نظر تخصصی ارائه بدهم و لی بر این خواسته مردم تاکید داشته ایم که می بایست هرچه سریعتر روند رسیدگی در محاکم قضایی صالحه شروع شود و در نهایت حکمی که صادر شد بلافاصله و بدون اغماض اجرا گردد. تا از مقوله گذشت و رافت اسلامی سواستفاده نشود.

بابائی فر در پایان عنوان کرد: به برکت ولی فقیه و بصیرت مردم در 9 دی سال 88  حماسه ای ماندگار آفریده شد، و امسال نیز مردم ولایت‌مدار ایران با گرامیداشت 9دی بار دیگر ولایتمداری خود را به دشمنان ثابت خواهند کرد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار