همراه اول
29. دى 1393 - 10:49   |   کد مطلب: 22394
جشنواره کبدی غرب کشور در همدان برگزار می شود
رییس هیات کبدی همدان گفت: اولین جشنواره همگانی ورزش کبدی غرب کشوربا حضور 300 کبدی کار به میزبانی همدان برگزار می شود.
محمود کوثری فرد با اعلام این مطلب اظهار داشت: دومین جشنواره ورزش همگانی کشور و نخستین جشنواره کبدی غرب کشور با هدف ترویج ورزش همگانی در بین مردم استان برگزار می شود.
 

وی ادامه داد: یکی از اهداف وزارت ورزش و جوانان همگانی کردن ورزش در رشته های مختلف است و هدف ما از برگزاری این جشنواره همگانی کردن کبدی در بین آحاد مردم استان است.

رییس هیات کبدی استان افزود: این جشنواره روز پنجشنبه دوم بهمن ماه با حضور کبدی کاران سراسر استان در خانه کبدی همدان واقع در سالن ورزشی امام خمینی (ع) برگزار می شود و 270 ورزشکار نوجوان و جوان به اجرای برنامه می پردازند.

وی خاطر نشان کرد : با توجه به سابقه وقدمت ورزش کبدی در استان همدان امیدوارم با شناسایی ورزشکاران با استعداد در این همایش درآینده ای نزدیک شاهد حضور تیم های قدرتمند از استان در لیگ ونفرات ارزشمندی در تیم های ملی باشیم.

محمود کوثری فرد اظهار داشت: در این جشنواره نتایج مهم نیست و هدف اجرای عمومی کبدی است ، در این مراسم معاون همگانی وزیر ورزش و جوانان ، رییس فدراسیون کبدی و مسوولان استانی و قهرمانان و پیشکسوتان این ورزش حضور خواهند داشت.

وی اضافه کرد: مهمترین نکته این جشنواره بحث معنوی و فرهنگی آن است که انشالله همه ورزشکاران نماز جماعت ظهر و عصر آن روز را در همان مکان به جماعت اقامه خواهند کرد.

رییس هیات کبدی استان همچنین گفت: در این جشنواره مسابقات به صورت دوستانه برگزار می شود و در آخر از مسئولین و دست اندرکاران کبدی تجلیل خواهد شد.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار