همراه اول
26. خرداد 1394 - 14:01   |   کد مطلب: 23904
کسب رتبه سوم هیات کبدی همدان
رییس هیات کبدی استان از کسب رتبه سوم این هیات برای دومین بار متوالی خبر داد.

به گزارش همدان ورزش؛ محمود کوثری فرد در گفتگو با خبرنگار ما با بیان این مطلب افزود:هيات كبدي استان که یکی از هیات‌های موفق استان محسوب می‌شود که توانسته سال به سال مراحل ترقی را طی نماید.

وی افزود: این هیات در سال 88 رتبه سوم كشور را به خود اختصاص داد و در سال 89 نیز در رتبه دوم کشور قرار گرفت و در ارزيابي صورت گرفته سال 90 و91 نیز از سوي كارشناسان فدراسيون كبدي کشور عنوان دوم کشور را به دست آورد و در ارزیابی سال 92 نیز این هیات در مکان سوم کشور قرار گرفت.

رئیس هیات کبدی استان افزود: در ارزیابی سال 93 نیز هیات کبدی همدان توانست در جمع سه هیات برتر کشور قرار بگیرد و رتبه سوم ارزیابی فدراسیون در سال 93 را به خود اختصاص دهد.

وی تصریح کرد: در اين ارزيابي، ميزباني مسابقات در ليگ، برگزاری جشنواره همگانی کبدی، ميزباني اردوي تيم ملي، تعداد ورزشكاران دعوت شده و عضو تيم ملي با مقام‌هاي كسب شده در مسابقات كشوري، تعداد داوران فعال در كشور، تعداد تيم‌هاي حاضر در ليگ‌هاي كشور، تعداد افراد بيمه شده و كلاس‌هاي مربيگري و داوري مد نظر قرار گرفت.

کوثری فرد یادآور شد: در حال حاضر شهرهای کبودراهنگ و ملایر میعادگاه کبدی جوانان و نوجوانان استان همدان است و برای ارتقای سطح کیفی کبدی کاران از تجربه ذکریا محبعلی مربی تیم ملی جهت آموزش آنان استفاده می کنیم.

وی افزود: تنها دغدغه کبدی استان همدان نبود حامی مالی است که البته ملایری ها با یکی از معادن این شهرستان جهت حمایت از تیم در لیگ کشوری مذاکره داشته اند و موافقت اولیه حاصل شده است.

رییس هیات کبدی استان با اشاره به اینکه هدف از استعدادیابی پرورش نخبه های کبدی رده های سنی نوجوانان و جوانان استان همدان است، گفت: باتوجه به برخورداری از مربیان رده ملی سعی داریم این استعدادها را در برنامه ریزی کوتاه مدت به سطح حرفه ای رسانده و شرایط حضورشان را در رده های ملی فراهم کنیم.

وی یادآور شد: بازیکنان باتجربه و مستعدی در سطح همدان در ورزش کبدی فعالیت دارند که برای موفقیت بیشتر آنها به دنبال جذب حامی مالی برای تقویت کبدی استان هستیم.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار