همراه اول
9. بهمن 1394 - 8:56   |   کد مطلب: 22473
جانباز دوچرخه سوار با قهرمان دوچرخه سواری همدلی کرد
جانباز جنگ تحمیلی برای همدلی با معلم ورزش و قهرمان دوچرخه سواری در قالب طرح "مدرسه عشق" پا به رکاب شد.
سید مسعود طباطبایی جانباز ۶۵ درصد ارتش بپاس قدردانی از دانش آموزان مدرسه آیت الله معصومی همدان و اعلام همدلی با محمد رضا قادری مسیر تهران تا همدان را رکاب زد و در جمع دانش آموزان این مدرسه حاضر شد.

دانش آموزان مدرسه آیت الله معصومی همدان در اعلام همدردی با معلم محبوبشان قادری قهرمان دوچرخه سواری چندی پیش در حرکتی بسیار آموزنده و روحیه بخش اقدام به تراشیدن موهای سرشان نمودند تا با این حرکت جمعی، به معلم خود نشان دهند که در این مبارزه تنهایش نمیگذارند و به همین دلیل مسعود طباطبایی تصمیم گرفت که مسیر تهران به همدان را رکاب بزند و ظهر دیروز چهارشنبه به همدان رسید.

طباطبایی که قرار بود مسیر شیراز و اصفهان را به مناسبت هوای پاک رکاب بزند، تصمیم گرفت تا مسیر استان تهران تا همدان را تحت عنوان “مدرسه عشق” مقصد خود قرار دهد.
طباطبایی پس از دو روز حرکت در مسیر جاده‌ای، ظهردیروز به همدان رسید تا در مدرسه عشق ثبت نام و با تراشیدن موهای سر خود ضمن اعلام همدلی، از نو پای مشق انسانیت بنشیند.
طباطبایی در جمع دانش آموزان مدرسه آیت الله معصومی همدان با بیان اینکه مسیر تهران تا همدان را رکاب زدم و در طی مسیر با استقبال خوب مسئولین و مردم مواجه شدم، اظهار داشت: در طول مسیر لوح های سپاس، تقدیر و نامه هایی را از مسئولین شهرهای مختلف گرفتم که خدمت محمدرضا قادری آوردم.
وی با اشاره به اینکه فقط استان همدان نیست که قادری را دوست دارد، افزود: تمام هم میهنانی که قلب و دلشان با محمدرضا قادری است دوست دارند که این قهرمان زودتر خوب شود.
طباطبایی با بیان اینکه با پیام "قهرمان زود خوب شو" در خدمت شما هستم، عنوان داشت: با حاضر شدن در بین دانش آموزان مدرسه آیت الله معصومی و ذوق و شوق بچه ها اشک در چشمانم جمع شد که حتما قادری نیز انرژی مضاعفی از این دانش آموزان می گیرد.
وی با اشاره به اینکه من چون این عزیزان موهای سرخود را می‌تراشم، اضافه کرد: قادری را دوست دارم و همدل با بچه ها امیدوارم که وی زود خوب شود.
طباطبایی با اشاره به اینکه تاکنون به 50 استان با دوچرخه سفر کرده‌ام، گفت: حدود دو ماه پیش از سمت دریاچه ارومیه به سمت شیراز، پاسارگاد و زاینده رود می‌رفتم و از استان همدان گذر کردم که در استان اصفهان پایان سفر به استان ها را اعلام کردم که چهل و هفتمین سفرم بود.
وی با بیان اینکه در حال حاضر استان‌های تهران، البرز، قزوین و همدان را رکاب زدم، ابراز داشت: تاکنون مسیرهای تهران به قم، کربلا، ایران ترکیه، تهران مشهد را به طور انفرادی و گروهی پیاده روی کردم.
طباطبایی اذعان داشت: تمامی افراد با قادری همدل هستند و امید می‌رود پیروزی وی بر بیماری سبب شود امیدی در دل افرادی که به بیماری خاص مبتلا هستند ایجاد شود و برای بهبودی خود بیشتر تلاش کنند.
محمدرضا قادری نیز در ادامه این مراسم خطاب به دانش آموزان مدرسه آیت الله معصومی، تصریح کرد: از شما بچه ها که سعی کردید با من هم جهت و همرنگ شوید کمال تشکر را دارم.
وی از طباطبایی نیز تشکر کرد و اظهار داشت: طباطبایی واقعا یک قهرمان در سال های گذشته است که همگی ما باید از ایشان درس قهرمانی و پهلوانی بگیریم و رهرو وی باشیم.
انتهای پیام / 

دیدگاه شما

آخرین اخبار