همراه اول
2. شهريور 1394 - 10:16   |   کد مطلب: 24812
مهم ترین مطالبه هیئت دوچرخه سواری از رئیس جمهور:
مرتفع کردن مشکلات مالی و تعیین وضعیت پیست دوچرخه سواری همدان،
مرتفع کردن مشکلات مالی و تعیین وضعیت پیست دوچرخه سواری همدان
رئیس هیئت دوچرخه سواری استان همدان با اشاره به سفر رئیس جمهور به همدان در هفته آینده، گفت: بزرگترین مطالبه هیئت دوچرخه سواری، پیست دوچرخه سواری همدان است که 9 سال از وضعیت نامعلوم احداث آن می گذرد.

علی ثقفی، در گفتگو با خبرنگار همدان ورزش، اظهار داشت: بعد از آغاز سال 94 که تقویم اجرایی آن از 15 فروردین ماه شروع به کار این رشته ورزشی را نشان می داد، تیم های دوچرخه سواری استان در رشته های گوناگون در مسابقات کشوری با نظم و انضباط خاصی شرکت کردند.

رئیس هیئت دوچرخه سواری استان همدان افزود:  این تیم ها در رده‌های سنی مختلف و در  بخش زنان و مردان حضور خود را در مسابقاتی که  از قبل جدول آنها زمان بندی شده بود آغاز کردند.

وی گفت: تشکیل باشگاه های دوچرخه سواری در سطح استان می تواند کمک بسیار بزرگی را به پیشرفت این رشته مهیج و  مفرح انجام دهد.

 ثقفی تصریح کرد: جذب اسپانسر و ایجاد شرایط رقابتی همچون سایر رشته های ورزشی مهم ترین عواملی هستند که می توانند به پیشرفت این رشته کمک زیادی نمایند.

رئیس هیئت دوچرخه سواری استان همدان با اشاره به برگزاری نخستین مرحله لیگ دوچرخه سواری در همدان، اضافه کرد: حضور اسپانسر در مسابقات استانی و ملی می تواند این هیئت را در برگزاری مسابقات و خرید امکانات مناسب ورزشی بسیار یاری رساند.

وی همچنین با تقدیر از حمایت های خوب مدیرکل اداره ورزش و جوانان همدان از این رشته ورزشی، عنوان داشت: در هر صورت مشکلات مالی برای این هیئت هم وجود دارد، اما با تعامل و ارتباط خوب با کمترین حاشیه‌ها و مشکلات توانستیم برنامه‌های‌ این هیئت را به نحو مطلوبی عملی نماییم.

ثقفی با اشاره به ظرفیت های مناسب استان که دارای جایگاه رشدی است، تاکید کرد: موانع مالی نتوانسته از پیشرفت این رشته مهیج و پر طرف دارد در پایتخت تاریخ و تمدن ایران جلوگیری کند.

رئیس هیئت دوچرخه سواری استان همدان با بیان اینکه استان همدان ظرفیت های بسیار خوبی در رشته دوچرخه سواری کوهستان دارد، اظهارکرد: همدان باید از شرایط اقلیمی کوهستانی خود استفاده و به رشد رشته زیبای دوچرخه سواری کوهستان اهمیت بیشتری دهد که این کار نیز امسال رشد بسیار چشمگیری را داشته است.

وی مسائل مالی را یکی از بزرگترین مشکلات پیش روی این رشته دانست و گفت: مجددا بر این موضوع تاکید می کنم که حضور اسپانسر می تواند بسیاری از این مشکلات را حل و فصل می نماید.

ثقفی تامین منابع مالی را از عمده ترین نیازهای ورزش دانست و افزود: در سالهای گذشته برای تأمین وسایل و تجهیزات و اعزام ورزشکاران به مسابقات هزینه های سنگینی را متحمل شدیم.

رئیس هیئت دوچرخه سواری استان همدان ادامه داد: منابع مالی فدراسیون دوچرخه سواری و به تبع هیئت دوچرخه سواری استان نسبت به ۱۰ سال پیش به کمتر از یک پانزدهم رسیده است، اما با وجود کمترین منابع توانستیم عناوین خوبی در مسابقات مختلف کسب، و عملکرد رضایت بخشی را از خود به نمایش بگذاریم.

وی در پایان  با اشاره به حضور رئیس جمهور در همدان، خاطرنشان کرد:  بزرگترین مطالبه هیئت دوچرخه سواری، پیست دوچرخه سواری همدان است که 9 سال از وضعیت نامعلوم احداث آن می گذرد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار