همراه اول
28. بهمن 1393 - 12:20   |   کد مطلب: 22641
تیم الوند در لیگ دسته 2 فوتبال ماندنی شد
سرپرست تیم الوند همدان از ماندگاری این تیم در لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور خبر داد.
به گزارش همدان ورزش ؛ فرشید گل‌محمدی گفت: هفته پایانی مسابقات لیگ دسته 2 کشور همزمان در شهر‌های مختلف پیگیری شد که در نهایت تیم‌های صعود و سقوط‌ کننده گرو‌ه‌های چهار‌گانه مشخص شدند.
وی با بیان اینکه تیم الوند در هفته پایانی با قرعه استراحت مواجه بود، گفت: خوشبختانه نتایج سایر بازی‌ها به گونه‌ای رقم خورد که حکم بقای الوندی‌ها در لیگ دسته 2 رقم خورد.
سرپرست تیم فوتبال الوند همدان خاطرنشان کرد: در هفته پایانی لیگ دسته 2 تیم‌های شهرداری دزفول و شهدای جویبار دیدار حساسی را برگزار کردند که با تساوی این بازی وضعیت دو تیم انتهای جدولی گروه چهارم مشخص شد.
گل‌محمدی یادآور شد: با برگزاری دیدار‌های پایانی گروه چهارم تیم‌های گرند بجنورد و شهدای دزفول با کسب کمترین امتیاز در میان 9 تیم حاضر در رقابت‌ها راهی لیگ دسته 3 فوتبال شدند.
وی با اشاره به اتفاقات و حواشی چند هفته اخیر برای تیم الوند گفت: به زودی گزارشی از حوادث و سنگ‌اندازی‌های صورت گرفته با مدیریت و کادر فنی تیم الوند در اختیار رسانه‌ها و علاقمندان به فوتبال به ویژه هواداران تیم الوند قرار خواهد گرفت.
گفتنی است در پایان مرحله گروهی لیگ دسته 2 باشگاه‌های کشور تیم الوند با کسب 15 امتیاز عنوان هفتمی گروه را به دست آورد و ماندگاری این تیم در لیگ دسته 2 تثبیت شد.
 

دیدگاه شما

آخرین اخبار