همراه اول
4. اسفند 1393 - 8:41   |   کد مطلب: 22671
لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور؛
شکست پاس همدان در برابر سیاه جامگان مشهد
کست پاس همدان در برابر سیاه جامگان مشهد
تیم پاس همدان در هفته پانزدهم از لیگ دسته یک با ۲ گل در برابر میهمان خود سیاه جامگان شکست خورد.

به گزارش همدان ورزش ؛ بهروز افشار و حسین زامهران از تیم سیاه جامگان مشهد به ترتیب در دقایق 44 و 94 گل‎های این بازی را به ثمر رساندند.

مهرداد بشاگردی، اکبر بختیاری، وحید جلالی، نادر هوشیار، محسن حمیدی، محمود محمدی، اسحاق سبحانی، محسن آذرپاد، مجتبی محبوب مجاز، مجتبی زارع و پیمان نامور 11 نفری بودند که داوود مهابادی به عنوان بازیکنان اصلی به زمین بازی فرستاد.

همچنین محمدحسن عینی افشار، محمود خمیسی، بهروز افشار، فارغ وحید، حمید مروی، محمود شبان، مجید جلالی، مهرداد رضائی، فرهاد خیرخواه و هادی خیری نیز 11 بازیکن تیم سیاه‌جامگان مشهد بودند که در این بازی وارد زمین شدند.

شاهین حاج بابایی به عنوان داور وسط، رحیم شاهین به عنوان کمک یک، حمید کنعانی به عنوان داور دوم و اکبر اکبری به عنوان داور چهارم قضاوت این بازی را برعهده داشتند.

در این بازی مجتبی زارع از تیم پاس همدان به ترتیب در دقایق دقیقه 40 کارت زرد دریافت کرد، همچنین نادر هوشیار با دریافت دو کارت زرد در دقایق 41 و 89 از زمین بازی اخراج شد و مجید جلالی فر و حسین نظیری از تیم سیاه‌جامگان مشهد در دقیقه 61  و 86 کارت زرد از داور دریافت کردند.

تیم پاس همدان در این بازی از 3 تعویض خود استفاده کرده و در دقیقه 63 از بازی محمود محمدی از بازی خارج و سعید خردمند وارد زمین شد، همچنین در دقیقه 75 مجتبی محبوب مجاز از زمین بازی خارج و به جای وی محمدبرجلو وارد زمین شد، مجتبی زارع نیز به عنوان تعویض آخر از زمین خارج و صمد اکبری وارد زمین شد.

همچنین تیم سیاه‌جامگان مشهد نیز در این بازی از 3 تعویض خود استفاده کرده و در دقیقه 60 مهرداد رضایی از زمین بازی خارج و به جای وی امین عباسی وارد زمین شد، در دقیقه 73 نیز هادی خیری از زمین خارج و حسین زامهران وارد زمین شد، در آخرین تعویض نیز فرهاد خیرخواه از زمین بازی خارج و حسین نظیری وارد زمین شد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار