همراه اول
13. اسفند 1393 - 8:20   |   کد مطلب: 22790
مراسم افتتاحیه نخستین دیوار اسکواش همدان
عصر دیروز و با حضور مسئولین ورزشی استان برای نخستین بار دیواره اسکواش در یکی از مدارس دخترانه همدان نصب شد.
فاطمه سادات شبیری در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار همدان ورزش، اظهارداشت: با حمایت‌های بی دریغ فدراسیون اسکواش و جناب آقای آران مسئول محترم کمیته توسعه فدراسیون باور همدان، دیواره اسکواش در این دبستان نصب شد.
 
وی با بیان اینکه این دبستان 300 نفر دانش آموز دارد افزود: با نصب دیواره اسکواش، این رشته بیش از پیش در مدرسه فعال شد و بسیاری از دانش آموزان مدرسه "باور" جذب اسکواش شدند.
شبیری با اشاره به اینکه به دنبال توسعه رشته ورزشی اسکواش در همدان و بعد از پیگیری‌های هیئت اسکواش استان همدان ، این دیواره در دبستان نصب شد افزود: با توجه به طرح استعدادیابی فدراسیون به دنبال معرفی و توسعه اسکواش در بین دانش آموزان استان هستیم.
رییس هیات اسکواش استان همدان ادامه داد: یکی دیگر از مدارس استان و همچنین یکی از مهد کودک‌های شهر همدان نسبت به پیشنهاد هیات برای فعال نمودن اسکواش در فضایی که در اختیار دارند ابراز تمایل کرده اند.
در پایان مراسم افتتاح مسابقه‌ای بین دانش‌آموزان این مدرسه برگزار شد و از طرف هیات جوایزی به نفرات برگزیده اهدا شد و از برگزیدگان برای پیوستن به جمع نونهالان مستعد استان دعوت به عمل آمد تا تمرینات به صورت جدی زیر نظر هیات دنبال شود.
انتهای پیام/
برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار