همراه اول
14. دى 1395 - 9:04   |   کد مطلب: 29517
ساخت سه کورت در سالن اختصاصی اسكواش در شهرستان نهاوند
در بازديد هيئت اسكواش استان همدان از هيئت شهرستان نهاوند، امکانات نهاوند برای احداث کورت اسکواش مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش، رئيس اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند ضمن ابراز خرسندی از فعال شدن اسکواش در نهاوند گفت: سرومیلی رئیس هیئت اسکواش نهاوند با توانایی و ارتباطات قوی كه دارد می تواند نهاوند را در اسکواش بسيار موفق سازد. روزبه گفت: در کنار هیئت شهرستان، تمام تلاش خود را برای احداث سالن و موفقیت اسکواش انجام می دهیم.

همچنین رئیس هيئت اسکواش استان همدان گفت: برای اختصاص سالی مخصوص اسکواش امکانات و سالن های شهرستان نهاوند مورد بازدید و بررسی قرار گرفت که در نهايت برای تجهيز يكی از سالن های مورد بازديد كه از نظر ابعاد می تواند سه كورت را در خود جای دهد تصميم گيری شد.

شبیری گفت: اين سالن در كنار يك مجموعه ورزشی و يك خوابگاه واقع شده است و بعد از تجهيز قابليت ميزبانی مسابقات را دارا می باشد.

وی گفت: راه اندازی اين سالن در شرايطی كه منابع مالی دولتی با محدوديت جدی روبه رو است موفقيت بزرگي به حساب مي آيد و مي تواند گشايشي برای فعال كردن اسكواش در ديگر شهرستان های استان همدان باشد.

رئيس هيئت اسكواش استان همدان افزود: ورزش شهرستان نهاوند با سرعت بالایی در حال پيشرفت است و اين پيشرفت و پويایی كاملا ملموس است.

مهمترين موضوع برای پيشبرد اهداف حضور افراد دلسوز و علاقمند در رأس كار است كه رئيس اداره ورزش و جوانان نهاوند يكی از افرادي است كه با توانایی بالایی كه دارد موانع توسعه ورزش در اين شهرستان را با قدرت برطرف نموده و محدوديت های مالی سبب توقف اين شهرستان در حوزه ورزش نشده است.

همچنين سرومیلی رئيس هيئت شهرستان نهاوند نيز گفت: از طريق اسپانسر ميتوان برای تأمين بخشی از مخارج تجهز این سالن اقدام کرد.

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار