همراه اول
19. فروردين 1394 - 10:26   |   کد مطلب: 23156
دولت با استفاده از فرصت حمایت مسئولان نظام در مذاکرات مقتدارانه تر پیش رود
مسئول بسیج ورزشکاران گفت: مسئله هسته ای یک مسئله ملی و فراجناحی است و همه مسئولان باید از نظرات کارشناسان این مسئله استفاده کنند تا در نگارش توافق نامه ای که در آینده منعقد خواهد شد، ضرری شامل حال کشور نباشد.

به گزارش همدان ورزش؛ مهدی بابایی در خصوص انتشار بیانیه لوزان و توافق هسته ای ایران و گروه ۱+۵ گفت : دولت با این فرصت بدست آمده و با حمایتی که مجموعه مسئولان نظام از این اقدام داشته اند می تواند با اعتماد به نفس بیشتری نسبت به تهیه متن توافق نامه نهایی و احقاق حقوق ملت در آن تلاش کنند.

وی افزود: دولتمردان باید به این نکته توجه داشته باشند این حمایت همه جانبه ای که در داخل از تیم مذاکره کننده انجام گرفته و می گیرد، مرهون حمایت های رهبری و فرصتی گرانبها بوده است.

بابایی ادامه داد: تیم مذاکره کننده باید این مسئله را مد نظر قرار دهند که مذاکرات نشان از آن دارد که قدرتهای جهانی در مقابل ملت ایران سر تعظیم فرود آورده است که تن به مذاکره و رایزنی با ایران می دهد، که اگر خلاف این بود تک تک پیچ و مهره های صنعت هسته ای ما توسط رئیس جمهور آمریکا باز می شد.

این اقتدار نیز در سایه تدابیر حکیمانه امام و رهبری، خون شهدا و شهدای هسته ای ، تفکر انقلابی و ایستادگی 36 ساله ملت، اقتدار و پیشرفت های چشمگیر صنعت نظامی به دست آمده است .

وی در ادامه بیان داشت: لذا تیم مذاکره کننده باید با اعتماد به نفس بیشتر و اقتدار در مقابل طرف مقابل حاضر شده و از حقوق هسته ای و امنیت ملی دفاع کند. چرا که ملت ایران بصورت الگویی برای دیگر کشورهای مستضعف تبدیل شده است و این خبر به گوش استکبار جهانی رسیده است.

بابایی تاکیدکرد: مذاکره فی نفسه مشکلی ندارد ام در مذاکره باید احترام متقابل وجود داشته باشد، منافع یک طرف ضایع نشود و همچنین باید یکدیگر را همسطح هم دانسته و در صدد تهدید و تطمیع برنیایند، یا مسئله ای را با حیله و زور و تهدید به طرف مقابل القاء نکنند که در غیر این صورت اسم مذاکره نمی شود به آن گذاشت.

انتهای پیام/

 

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار