همراه اول
20. فروردين 1394 - 10:06   |   کد مطلب: 23177
ورزشکاران در هر شرایطی گوش به فرمان رهبری هستند/ دولت در مذاکرات قطعا منافع ملت را در نظر گرفته است
یکی از مربیان تنیس روی میز همدان با اشاره به اینکه ورزشکاران در هر شرایطی گوش به فرمان رهبری هستند، گفت: دولت در مذاکرات قطعا منافع ملت را در نظر گرفته است.

پیمان نوروزی  در گفتگو با خبرنگار همدان ورزشاظهارداشت: توافقی که در آینده قراراست بین ایران و 1+5 انجام شود باید به گونه ای باشد که تمامی حقوق ملت را در برگفته و از آنها حمایت شود.

وی افزود: همان طور که حضرت امام خامنه ای (حفظ الله)، امسال را با نام دولت و ملت؛ همدلی و همزبانی نام گذاری کرده اند، همه اقشار جامعه باید دست در دست یک دیگر به پیشرفت کشور، به خصوص در زمینه حل مشکلات داخلی کمک نمایند.

این مربی تنیس روی میز تصریح کرد: قطعا می توان با هدایت های مقام معظم رهبری(حفظ الله)، کشور را تا جایی پیش برد که در اینده ای نه چندان دور بتوانیم در سطح دنیا جز چند کشور تراز اول در تمامی زمینه ها قرار بگیریم.

نوروزی همچنین تاکید کرد: برخی از اظهارنظر های بی مورد از سوی برخی از افراد در سطح جامعه باعث می شود تا دولت به خوبی نتواند موضوعات را پیش ببرد.

وی افزود: آحاد جامعه باید منتظر باشند تا رهبر معظم انقلاب نظر خود را بیان کرده و سخنان ایشان را نصب العین خود قرار دهند.

این مربی تنیس روی میز خاطرنشان کرد: دولت در هر شرایطی قطعا حقوق ملت را مد نظر قرارداده و تحت هر شرایطی منافع ملی را در اولویت کارهای خود به ویژه در مذاکذان قرار می دهد.

نوروزی در پایان تاکید کرد: تمامی ورزشکاران همدانی گوش به فرمان ولایت بوده و با توجه به نظر ایشان در تمامی مسائل ورزشی، سیاسی و ... اظهارنظر می کنند.

انتهای پیام/

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار