همراه اول
27. فروردين 1394 - 8:55   |   کد مطلب: 23254
بررسی مشکلات لیگ فوتبال محلات همدان در گزارش تحلیلی همدان ورزش
پایگاه خبری همدان ورزش در این گزارش برخی از مشکلات لیگ فوتبال محلات همدان را مورد بررسی قرار داده است.

چندی پیش در پایگاه خبری همدان ورزش خبری با عنوان، <<همدان پیشتاز لیگ فوتبال محلات غرب کشور>> منتشر شد.

بعد از انتشار این خبر باتوجه به تماس های مکرری که با این پایگاه خبری گرفته شد، برآن شدیم تا گوشه ای از مشکلات این لیگ پر طرف دار در همدان را تنها از زبان خود این عزیزان شنوا باشیم.

مهدی حسینی مربی یکی از تیم های حاضر در لیگ محلات همدان، گفت: اصلی ترین مشکل تیم های حاضر در این لیگ نبود امکانات اولیه در زمینه پزشکی است.

وی افزود: اگر در حین انجام مسابقه حادثه ای برای شخصی رخ دهد کمک های اولیه در اختیار تیم ها وجود ندارد تا بتوانند وی را حداقل تا زمان رسیدن نیروهای امدادی مداوا نمایند.

این مربی اظهارداشت: یکی دیگر از مشکلات لیگ فوتبال محلات نظارت بر زمین های خاکی است.

حسینی با اشاره به حمایت های بسیار خوب مجموعه فرهنگی ورزشی شهرداری همدان، تصریح کرد: اگر شهرداری بتواند شرایطی را فراهم آورد که این زمین ها به وسیله فنس محصور شود، خود می تواند مشکلات بسیاری را حل نماید.

وی خاطرنشان کرد: در برخی از زمین ها به دلیل عدم وجود فنس گاها مشاهده می شود که تخلیه نخاله کامیون ها در آن انجام شده است.

علی کامیابی، یکی از بازیکنان لیگ فوتبال محلات همدان نیز در گفتگو با خبرنگار همدان ورزش، اظهارداشت: نظمی که در لیگ فوتبال محلات همدان وجود دارد مثال زدنی است.

وی گفت: به نظر بنده یکی از اصلی ترین مشکلات این لیگ نبود مکانی برای نشستن تماشاچیان است.

ای بازیکن عنوان داشت: با استفاده از سکوهای آماده و متحرک می توان به راحتی محل تماشای بازیکنان را فراهم کرد.

کامیابی همچنین خواستار همکاری سازمان خدمات موتوری شهرداری همدان به منظور مسطح کردن زمین های این مسابقات شد.

با توجه به صحبت های مربی و بازیکن لیگ فوتبال همدان می توان پی برد که اگر مشکلات این لیگ حل شود؛ این لیگ می تواند نه تنها در سطح غرب کشور بلکه در سطح کشور حرفی برای گفتن داشته باشد.

مسئولین امر می توانند حتی با استفاده از چمن های مصنوعی همانند پارک مردم محیطی امن و زیبا را برای برگزاری این  مسابقات فراهم نمایند.

وجود زمین های متعلق به شهرداری همدان در برخی از محلات که ابعاد آن در حد زمین های این لیگ است به خوبی می تواند پاسخ گوی نیاز ورزشکاران همدانی باشد.

سازمان فرهنگی شهرداری همدان با استفاده از پتانسیل بالای جوانان همدانی می تواند تیم بومی خود را به منظور پیشرفت های چشمگیر در زمینه لیگ های حرفه ای کشور آماده سازد.

امید آن می رود مسئولان ورزش همدان، همانند سنوات گذشته که از هیچ کوششی برای پیشرفت ورزش این استان دریغ نکرده اند؛ این بار نیز برخی از مشکلات لیگ فوتبال محلات همدان را بر طرف نمایند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار