همراه اول
31. فروردين 1394 - 10:46   |   کد مطلب: 23335
معاون فرهنگی و امور جوانان همدان خبرداد:
ثبت نام از زوجین جوان جهت حضوردر جشن ازدواج
ثبت نام از زوجین جوان جهت شرکت در جشن ازدواج
معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان گفت : به مناسبت میلاد حضرت علی اکبر(ع) و هفته جوان و همچنین میلاد حضرت مهدی(عج) مراسم جشن زوج های جوان برگزار می گردد و زوج های جوان که قصد دارند در آن تاریخ عقد کنند و یا عقد کرده اند و در آن تاریخ قصد برگزاری مراسم عروسی و شروع زندگی مشترک را دارند می توانند جهت شرکت در این مراسم جشن ثبت نام کنند.

اسدا... ربانی مهردر گفتگو با همدان ورزش اظهار کرد: در این مراسم جشن که یکی از چندین برنامه هفته جوان است از زوج های جوان نمونه که دارای مهریه 14 سکه هستند و آداب و رسوم اسلامی را در برگزاری مراسم ازدواج رعایت کرده باشند تقدیر می شود .

وی تصریح کرد : هدف از این اقدام ترویج فرهنگ ازدواج آسان و معرفی زوجین نمونه جهت الگوگیری جوان از این زوج ها می باشد و با مشارکت رسانه ها و صداوسیما این افراد به جامعه معرفی خواهند شد و باید این زوج ها بعنوان الگوهای خوب بیشتر به جامعه معرفی شوند.

ربانی مهر اظهار کرد : علاوه بر اجرای برنامه های فرهنگی برای این مراسم سعی داریم زوج های جوان با حضور در کنار مزار شهدای گمنام زندگی خود را با توسل به شهدا که نمونه کاملی از صداقت ، ساده زیستی و معنویت بودند آغاز کنند و این خاطره زیبا می تواند در آینده زندگی آنها تأثیرگذار باشد .

معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان گفت : زوج های جوان اواخر اردیبهشت ماه سال جاری می توانند با مراجعه به معاونت جوانان اداره کل ورزش و جوانان واقع در خیابان میرزاده عشقی جهت حضور در مراسم جشن ثبت نام کنند و یا باارسال نام و نام خانوادگی خود به شماره 09181118267 حضور خود را در این مراسم اعلام کنند.

انتهای پیام/
 

دیدگاه شما

آخرین اخبار