همراه اول
9. خرداد 1394 - 9:23   |   کد مطلب: 23758
قضاوت با دروغ سازگاری ندارد/خلیج فارس تا ابد خلیج فارس است
رییس هیئت بسکتبال استان همدان گفت: شهامت داور همدانی در مقابل اقدام ناشایست و شیطنت آمیز مسئولان مسابقات بسکتبال کشورهای حوزه خلیج فارس ستودنی است .

«پرویز ریحانی» در گفت گویی اختصاصی با خبرنگار همدان ورزش گفت: هادی سالم داور ایرانی از قضاوت در مسابقات بسکتبال کشورهای حوزه خلیج فارس که قرار است جمعه هفته آینده در کویت برگزار شود به دلیل درج عنوان جعلی به جای نام خلیج فارس، انصراف داد.

وی اظهار کرد: مسابقات بسکتبال کشورهای حوزه خلیج فارس قرار است در کویت برگزار شود که متوجه شدیم فدراسیون کویت تصمیم به استفاده از نام جعلی خلیج عربی بر روی پیراهن داوران به جای خلیج فارس را دارد.

رییس هیئت بسکتبال استان همدان با بیان اینکه در این دوره از مسابقات تیم هایی از کشورهای قطر، امارات، کویت، عربستان، عمان و بحرین حضور دارند و می توانست میدان مناسبی برای ارتقاء سطح داوران ما باشد، افزود: با این وجود داور همدانی پس از اطلاع از اقدام شیطنت آمیز و ناشایست مسئولان برگزار کننده مسابقات به دلیل حمایت از عزت ملی کشورمان از داوری در این مسابقات انصراف داد.

ریحانی عنوان کرد: سالم تنها داور ایرانی دعوت شده به این رقابت ها بود، اما هرگز تن به فروش عزت ایرانی و اسلامی خود نداده و نخواهد داد و شرافت و غیرت یک ایرانی متعهد را به عینه نشان داد.

 به گزارش همدان ورزش، هادی سالم داور 33 ساله کشورمان است که در سال 2012 به جمع داوران بین المللی بسکتبال پیوسته و تاکنون در رقابت های قهرمانی آسیا و غرب آسیا و نیز لیگ برتر کشور قضاوت های موفقی داشته است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار