همراه اول
16. مرداد 1396 - 12:10   |   کد مطلب: 32098
وحید کاظمی داور بازی استقلال- استقلال خوزستان از سوی کمیته داوران چهار جلسه محروم شد اما به احتمال زیاد این محرومیت از سوی کمیته داوران رسانه‌ای نمی‌شود.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،اینطور که گفته می‌شود فریدون اصفهانیان رییس کمیته داوران به شدت از عملکرد کاظمی ناراضی است و معتقد است که این داور تاثیر مستقیمی در نتیجه بازی داشته است به همین دلیل قرار است چهار هفته‌ به او بازی ندهد.
اختلاف دپارتمان و کمیته داوران چند وقتی است علنی شده و به دلیل اینکه اصفهانیان از عملکرد کامرانی‌فر رییس دپارتمان داوری راضی نبود، تصمیمات او را وتو می‌کرد تا اینکه کامرانی‌فر همچون دو رییس دپارتمان قبلی (عسگری و عنایت) از کمیته داوران قهر کرد و حاضر نشد با اصفهانیان کار کند به همین دلیل رییس کمیته داوران تمام کارهای اجرایی این کمیته را شخصا برعهده گرفت و داوران هفته دوم را خودش انتخاب کرد اما عملکرد ضعیف کاظمی در بازی استقلال - استقلال خوزستان باعث سر و صداهای زیادی شد و تصاویر تلویزیونی نشان می‌داد که سر و صدای استقلالی‌ها چندان هم بی ربط و بی دلیل نبوده است.
شکایت استقلالی‌ها از کاظمی نیز مزید بر علت شد تا اصفهانیان تصمیم نهایی را در خصوص کاظمی بگیرد.
داور جنجالی بازی استقلال بنا به تصمیم کمیته داوران چهار هفته محروم خواهد بود.
کاظمی این روزها شرایط بحرانی دارد و هواداران استقلال یک لحظه این داور را رها نکرده‌اند. به طور حتم محرومیت او از قضاوت بازی‌های لیگ می‌تواند شرایط بد این داور را تکمیل کند.

دیدگاه شما

آخرین اخبار