همراه اول
22. خرداد 1394 - 8:27   |   کد مطلب: 23836
به بهانه نزدیک شدن به ایام تعطیلات تابستان؛ بررسی فعالیت استخرهای همدان؛
نظارت مناسبی برای جلوگیری از آلودگی آب استخرهای همدان صورت می گیرد
نظارت مناسبی برای جلوگیری از آلودگی آب استخرهای همدان صورت می گیرد
دبیر هیئت شنا، شیرجه و واترپلو استان همدان گفت: نظارت مناسبی بر آب استخرهای همدان برای اطمینان پیدا کردن از عدم آلودگی آب استخرهای همدان صورت می گیرد.

به گزارش خبرنگار همدان ورزش؛ تاکنون شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که با فرارسیدن تابستان و گرم شدن هوا،  هوس آب تنی در دریا یا رودخانه یا استخر به سرتان بزند.

هرکسی می خواهد از فرصتی که در تابستان به دست آمده نهایت استفاده را ببرد و در این بین والدین بیشتر به فکر فرزندان خود هستند.

کسی می خواهد اوقات فراغت فرزندش را پر کند و دیگری به دنبال روزنه ای برای شکوفا کردن استعداد سرمایه زندگی خود است.

شنا رشته جذاب در بین جوانان

شنا یکی از رشته‌هایی است که در بین نونهالان و نوجوانان محبوبیت زیادی دارد و خانواده‌ها هم تمایل زیادی برای فراگیری فنون و تکنیک شنا توسط فرزندانشان دارند و مهم تر از فن و فنون و تکینیک استخرهای هایی است که فرزندان از آن استفاده می کنند.

شنا به عنوان یکی از ورزش های سالم در مقایسه با ورزش‌های دیگر خطرات کمتری در پی دارد، اما گاهی رخ داده عواملی سبب آلودگی آب استخر شده و به دلیل عدم نظارت بیماری هایی را به دنبال خود برای شناگران آورده است.

به همین منظور با دبیر هیئت شنا و شیرجه به گفتگو نشستیم.

محرم روزبه دبیر هیئت شنا، شیرجه و واترپلو استان همدان در این ارتباط اظهار کرد: گرایش ورزشکاران در سنین پایه به رشته شنا بیشتر از قبل شده و هر ساله استخرهای همدان در کلیه فصول و به ویژه تابستان با استقبال خوبی مواجه هستند .

وی افزود: در شهر همدان 16 استخر از جمله شهدای غواص، شهدای شهرداری، آبیاران، لاله، الوند، کارگران، کوثر و دانشگاه بوعلی در تمام فصول سال فعالیت دارند.

دبیر هیئت شنا، شیرجه و واترپلو استان همدان تصریح کرد: در شهرستان‌های استان به جز فامنین استخرهای مجهزی در اختیار علاقه‌مندان قرار دارد که شرایط فعالیت آماتور و حتی حرفه‌ای را برای همه سنین فراهم کرده است.

روزبه همچنین گفت: هر ساله هیئت، وظیفه نظارت بر بهداشت و ساماندهی استخرها را بر عهده دارد .

 

وی با بیان اینکه هیئت شاخصه هایی را دارد که براساس آنها قیمت هر استخر را مشخص می کند افزود : تمام استخرها یک سری شرایط عمومی دارند که برای مجوز گرفتن استخر الزامی است و شرایط ویژه با توجه به بهای بلیط آن استخر مشخص می شود .

انتهای پیام/

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار