همراه اول
25. خرداد 1394 - 10:24   |   کد مطلب: 23895
مه لقا" و یک قدم فاصله تا کسب سهمیه المپیک/ کمبود فشنگ دغدغه مهم ملى پوشان تیرانداز
بانوى ملى پوش همدانى از شانس خوبى در رقابتهاى المپیک برخوردار است، اما کمبود فشنگ موجب شده تا او نیز مانند سایر ورزشکاران این رشته با مشکل روبرو شود.

به گزارش همدان ورزش، دبىر هیات تیراندازى استان همدان با بیان این مطلب گفت: مشکل جامه بزرگ و بیشتر ملى پوشان کشور، نبود فشنگ براى تمرین است و به همىن دلیل تیراندازان افت پیدا کرده اند.

محمد صالح فریدى افزود: اىن وضعیت در حالى دز اردوهاى تیم ملى حاکم است که از چند ماه پیش، رقابتهاى کسب سهمیه المپیک آغاز شده و فدراسیون تیراندازى به دلیل کمبود منابع مالى نتوانسته نیرو به همه مسابقات اعزام کند.

وى با اشاره به هزینه بالاى فشنگها اظهار کرد: به دلیل تحریمها دو سال است که براى تهىه فشنگ در فدراسیون و استان با مشکل روبرو هستىم و ورزشکاران تمرینات خود را با تفنگ خالى انجام مى دهند.

فریدى تصریح کرد: اىن درحالیست که تیراندازان باید با فشنگ تمرین کرده و با صداى گلوله آشنا باشند تا موفق شوند.

وى خاطرنشان کرد: به زودى مسابقات آسیایى در چین برگزار مى شود و با توجه به اینکه بىشتر تیراندازان آسیایى در مسابقات گذسته کسب سهمیه کرده اند؛ شانس جامه بزرگ براى کسب سهمیه المپیک در این رقابتها بیشنر خواهد بود.

دبیر هیات تیراندازى همدان گفت: مه لفا جامه بزرگ در چند سال اخیر ثابت کرده که از توانایى بالایى برخوردار است و با وجود کمبودهایى که داشته، صاحب مقامهاى متعددى شده است، اما در رقابتهاى جهانى و المپیک قضیه فرق کرده و به امکانات و تمرین بیشترى نیاز دارد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار