همراه اول
6. تير 1394 - 12:40   |   کد مطلب: 24014
صوفی و یدی قوی ترین و ضعیف‌ترین مدیرعاملان پاس انتخاب شدند
چندی پیش پایگاه خبری "همدان فوتبال" به عنوان تنها مرجع خبری تخصصی رسمی در حوزه فوتبال در استان همدان اقدام به برپایی نظرسنجی در خصوص نحوه عملکرد مدیرعامل پاس و میزان مقبولیت عملکرد ایشان نزد هواداران و مخاطبان نمود که نتایج جالبی در این زمینه حاصل شد.

به گزارش "همدان فوتبال" در این نظر سنجی‌ها که به مدت سه هفته در خروجی سایت و در بخش نظرسنجی به آراء جمعی گذاشته شد، در نهایت عملکرد مدیران عامل پاس در ادوار مختلف زیر ذره‌بین هواداران قرار گرفت.

 

در نظر سنجی اول که درباره بهترین عملکرد سوال شده بود؛ عباس صوفی با 33/4 درصد از آراء به عنوان بهترین مدیرعامل برگزیده شد و سردار کریم ملاحی با کسب 32.7 درصد از آراء رتبه دوم را کسب نمود.

در نظر سنجی دوم با موضوعیت انتخاب ضعیف‌ترین مدیرعامل؛ بهرام یدی با کسب 27.4 درصد از آراء یکه تاز این بخش لقب گرفت و سید محمدکاظم اولیایی و عبدالحمیدرمضانی با 19/1 و 19 درصد در تعقیب وی هستند.

"همدان فوتبال"، اخیرا نیز اقدام به نظرسنجی در زمینه انتخاب بهترین سرمربی ادوار مختلف تیم فوتبال پاس همدان نموده است که این نظر سنجی تا هفته آینده بر روی خروجی قرار خواهد داشت.

 

مخاطبان عزیز و هواداران فوتبال می‌توانند با شرکت در نظرسنجی و ارائه نظرات خود، راهگشای بسیاری از تصمیم‌گیری‌های مدیران بالادستی تیم فوتبال پاس و هیئت مدیره این باشگاه باشند.

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار