همراه اول
8. تير 1394 - 11:57   |   کد مطلب: 24043
ماه مبارک رمضان باشگاه شهرداری همدان نسبت به برگزاری چند مسابقه ورزشی و برنامه فرهنگی اقدام کرده که یکی از این رقابت‌ها انجام یک دوره مسابقه مینی‌ فوتبال با حضور هشت تیم است.

به گزارش همدان ورزش؛فرشید گلمحمدی در گفتگو با خبرنگار ما گفت: مراسم قرعه‌کشی این رقابت‌ها برگزار شد و نمایندگان هشت تیم سازمان عمران، شهرداری منطقه یک، اتوبوسرانی، پیشکسوتان محلات، آتش‌نشانی، باشگاه شهرداری، خبرنگاران و حراست شهرداری از نحوه برگزاری این مسابقات، تعداد نفرات، زمان و مقررات آن مطلع شدند.

 

وی ادامه داد: در این جلسه مقرر شد بازی‌ها در دو گروه چهار تیمی برگزار شود که در نهایت دو تیم برتر به مرحله بعد صعود کنند.

 

وی اظهار داشت: در نهایت چهار تیم خبرنگاران، حراست شهرداری، اتوبوسرانی و شهرداری منطقه یک در گروه «الف» و تیم‌های آتش‌نشانی، باشگاه شهرداری، پیشکسوتان محلات و سازمان عمران در گروه «ب» قرار گرفتند.

 

گلمحمدی تصریح کرد: تیم خبرنگاران در این رقابت‌ها از جلال محمدکریمی (هفته‌نامه همدان سلام)، میثم ناصرنژاد (خبرگزاری ایرنا)، امیر غلامی و حمیدرضا غلامی (هفته‌نامه آوای الوند)، محمدحسین نوری‌فر و سعید صادق‌زاده (روزنامه همدان پیام)، علیرضا صفی‌زاده(خبرگزاری برنا)، علی ثقفی (سایت همدان فوتبال)، مرتضی بیات و مجتبی دی‌آبادی (خبرگزاری فارس)، سعید شاهسوند (خبرگزاری تسنیم) و مجتبی مظاهری ( خبرنگار ورزشی) و حامد صیفی (ورزشی نویس ایسنا) و پوریا پاکیزه (عکاس ایسنا)تشکیل شده که فرشید گل‌محمدی (خبر‌گزاری فارس) به عنوان سرپرست در کنار این تیم حضور دارد.

 

گفتنی است: این رقابت‌ها از پنج‌شنبه هفته جاری بعد از مراسم افطار و از ساعت 21:30 در زمین چمن باشگاه شهرداری همدان برگزار خواهد شد.

ا

دیدگاه شما

آخرین اخبار