همراه اول
14. تير 1394 - 11:11   |   کد مطلب: 24090
مه لقا جام بزرگ بانوی تیرانداز المپیکی گفت: در مرحله مقدماتی مسابقات یونیورسیاد دانشجویان جهان عملکرد خوبی داشتم اما در فینال متاسفانه یکی از تیرها را خوب نزدم و فرصت را از دست دادم .

به گزارش همدان ورزش؛مه لقا جام بزرگ پس از آنکه در تفنگ بادی 10 متر زنان بیست و هشتمین دوره مسابقات یونیورسیاد دانشجویان جهان در جایگاه هشتم قرار گرفت گفت: در مرحله مقدماتی عملکرد خوبی داشتم اما در فینال متاسفانه یکی از تیرها را خوب نزدم و فرصت را از دست دادم و این باعث شد تا این اتفاقات رقم بخورد و هشتم شوم.

 

وی در باره مسابقات تفنگ ده متر افزود: در تفنگ خفیف شرایط کسب مدال سخت تر است، چرا که مشکل فشنگ در این بخش را داشتیم اما نا امید نیستیم و امیدواریم معجزه اتفاق بیفتد و مدال های دیگری هم در تیراندازی بگیریم.

جام بزرگ اظهارداشت: امروز مسابقات خوبی برگزار شد و در مرحله مقدماتی عملکرد خوبی داشتم اما در فینال متاسفانه یکی از تیرها را خوب نزدم و فرصت را از دست دادم و این باعث شد تا این اتفاقات رقم بخورد و هشتم شوم.

گفتنی است دراین بخش نجمه خدمتی نخستین مدال طلای کاروان ورزشی ایران را در بیست و هشتمین دوره بازیهای دانشجویان جهان (یونیورسیاد) را کسب کرد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار