همراه اول
16. تير 1394 - 10:40   |   کد مطلب: 24114
بانوی المپیکی همدان در یونیورسیاد 2015 طلایی شد
رییس هیئت تیراندازی همدان گفت:دومین مدال طلای کاروان ایران در یونیورسیاد 2015 به دست آمد و مه لقا جام‌بزرگ تیرانداز المپیکی استان ضمن ارتقا رکورد خود مدال طلای مسابقات تیراندازی این رقابت ها را از آن خود کرد.

علیرضا شمسی پور در گفتگو با خبرنگار همدان ورزش افزود:  در ادامه رقابت‌های تیراندازی بیست و هشتمین دوره مسابقات یونیورسیاد، امروز سه شنبه مه‌لقا جام بزرگ در ماده ۵۰ متر درازکش خفیف بانوان به رقابت با دیگر حریفان پرداخت و در نهایت موفق شد با امتیاز ۶۲۳.۵ امتیاز مدال طلای این ماده را از آن خود کند.

وی ادامه داد: جام بزرگ رکورد ملی را که در اختیار خودش بود ۳.۳ ارتقا داد و در این بخش، ورزشکاران کره جنوبی و تایلند دوم و سوم شدند.

شمسی پورتصریح کرد: این تیرانداز همدانی یکشنبه گذشته نیز در رشته تفنگ 10 متر بادی توانست همراه با نجمه خدمتی و مائده امین زاده دیگر تیراندازان تیم دانشجویان کشورمان به نشان برنز دست یابند.

وی اظهار داشت: در همین بخش مریم طالبی با امتیاز ۶۱۳.۳ سی و چهارم شد و نجمه خدمتی با امتیاز ۶۰۱.۹ در مکان چهل و نهم قرار گرفت.

گفتنی است: با این مدال، تعداد مدال‌های کاروان ایران به عدد چهار رسید. پیش از این تیراندازان ایران یک مدال طلا و دو برنز کسب کردند. 

دیدگاه شما

آخرین اخبار