همراه اول
18. مرداد 1394 - 10:24   |   کد مطلب: 24610
مسابقات تنیس قهرمانی بانوان همدان بزرگداشت "شهید مسعود محمدزاده " برگزار شد
دبیر هیئت تنیس همدان از برگزاری مسابقات تنیس قهرمانی بانوان بزرگداشت "شهید مسعود محمدزاده " خبرداد.

گل نسا شوشتری در گفتگو با همدان ورزش اظهار داشت؛ مسابقات قهرمانی بانوان همدان که از روز یکشنبه گذشته با شرکت 16 تنیس باز در باشگاه تنیس کوثر آغاز شده بود عصر روز پنجشنبه با شناخت نفرات برتر به کار خود پایان داد.

وی ادامه داد:با هماهنگی بعمل آمده از سوی هیات تنیس استان با اداره کل حفظ آثار و ارزشهای دفاع مقدس استان همدان ، این مسابقات با عنوان بزرگداشت بسیجی غواص شهید مسعود محمدزاده نامگذاری شده بود.

شوشتری بیان داشت:شهید محمد زاده بسیجی گردان 154 لشگر 32 انصارالحسین همدان بود که در جریان عملیات انصار در تاریخ 20 شهریور 65 در جزیره مجنون به شهادت رسید. مسعود محمد زاده جدید ترین شهید شناسایی شده استان و شهر همدان می باشد که پیکر مطهرش پس از 30 سال بزودی به زادگاهش شهر همدان باز خواهد گشت. 

وی تصریح کرد:در این رقابت ها نگار لک در بازی نهایی موفق به شکست مهرو میراسماعیلی شد و عنوان قهرمانی مسابقات را کسب نمود.پس از وی مهرو میراسماعیلی در جایگاه دوم قرار گرفت و فاطمه دل زنده راد و مهدخت میراسماعیلی مشترکا سوم شدند.

گفتنی است:نفرات برتر این مسابقات علاوه بر دریافت حکم قهرمانی و جوایز قهرمانی که از سوی هیات تنیس استان همدان اهداء گردید ، در رنکینگ استانی نیز امتیاز کسب نمودند.

انتهای پیام/ 

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار