همراه اول
22. مرداد 1394 - 12:36   |   کد مطلب: 24686
 تور دوچرخه سواری با همکاری موسسه انوارالزهرا(س)/ آغاز مرحله نخست لیگ دوچرخه سواری جوانان و نوجوانان کشور در همدان
رییس هیات دوچرخه سواری شهرستان همدان گفت: همزمان با دومین روز از مرحله نخست رقابت های لیگ دوچرخه سواری جوانان و نوجوانان کشور ، دومین مرحله از تور دوچرخه سواری با همکاری موسسه انوارالزهرا(س) برگزار می شود.

وحید شانیان در گفت وگو با همدان ورزش اظهار کرد: هفته گذشته تور نوجوانان با شرکت ۶۰ رکابزن و از بلوار جوان تا انتهای بلوار اعتمادیه جلوی اردوگاه فجر برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: صبح فردا جمعه نیز با همکاری موسسه انوارالزهرا(س) ، تور دوچرخه سواری جوانان با حضور ۷۰ رکابزن از مسیر بلوار ارم تا منطقه گردشگری حیدره همدان برگزار می شود.

شانیان افزود: این تور دوچرخه سواری با هدف ترویج فرهنگ دوچرخه سواری در بین آحاد جامعه و بخشی از برنامه های فرهنگی هیات دوچرخه سواری است.

آغاز مرحله نخست لیگ دوچرخه سواری جوانان و نوجوانان کشور در همدان

وحید شانیان افزود: در این رقابت ها که از امروز در جاده سیاه کمر واقع در محور همدان به ملایر برگزار شد، ۲۶ دوچرخه سوار در قابل ۱۳ تیم از استان های مختلف کشور حضور دارند.

وی ادامه داد:  رقابت های امروز به مسافت ۱۵ کیلومتر و در ماده تایم تریل انفرادی در حال برگزاری است.

شانیان خاطرنشان کرد: این مرحله از مسابقات لیگ جوانان و نوجوانان جاده تحت عنوان بزرگداشت محمد قادری از قهرمانان ارزشمند دوچرخه سواری همدان در سطوح ملی و بین المللی نامگذاری شده است.

وی افزود: در ماده تایم تریل که هم اکنون در حال برگزاری است ۱۹ داور قضاوت دارند که ۱۳ داور از همدان است.

گفتنی است: این مسابقات در دو ماده تایم تریل انفرادی جاده و استقامت جاده و به مدت دو روز به میزبانی شهرستان همدان برگزار می شود و در پایان فصل مسابقات کاپهای قهرمانی گروههای جوانان و نوجوانان به صورت جداگانه اهدا خواهد شد.

انتهای پیام/ 

دیدگاه شما

آخرین اخبار