همراه اول
25. مرداد 1394 - 8:48   |   کد مطلب: 24736
المپیاد ورزشی دختران دانشجوی سمای کشور در همدان
مشهدی‌ها در وقت اضافه کرمانشاه را به خانه فرستادند
مشهدی‌ها در وقت اضافه کرمانشاه را به خانه فرستادند
رقابت‌های بسکتبال المپیاد ورزشی دختران دانشجوی سمای کشور که به میزبانی همدان در جریان است با برگزاری یک بازی زیبا بین دو تیم مشهد و کرمانشاه پیگیری شد که در نهایت تیم خراسان رضوی در وقت اضافه پیروز میدان شد.

به گزارش همدان ورزش ؛ المپیاد ورزشی دختران دانشجوی سمای کشور که از ظهر جمعه در سه رشته آمادگی جسمانی، بسکتبال و تنیس روی میز به میزبانی همدان آغاز شده با برگزاری مسابقات دور چهارم رشته بسکتبال پیگیری شد.
در این رقابت‌ها 9 تیم حاضر در سه گروه تقسیم شدند که در گروه «الف» کرمانشاه، تهران و کردستان و در گروه «ب» اصفهان، کهکیلویه و بویراحمد و خراسان رضوی و در گروه «ج» آذربایجان غربی، خوزستان و آذربایجان شرقی حضور داشتند.
در رقابت‌های دور چهارم و از گروه‌های تیم‌های دوم که برای کسب عناوین چهارم تا ششم در تلاش هستند تیم‌های کرمانشاه و خراسان رضوی با قضاوت فاطمه بهرامی، نسیبه غلامی و مونس علی‌پناه برابر هم قرار گرفتند که در پایان و در وقت‌های اضافه تیم مشهد عملکرد بهتری داشت و به پیروزی رسید.
در این بازی زیبا تیم کرمانشاه در کوارتر نخست 16 بر 10 به برتری رسید اما موتور تیم مشهد در کوارترهای بعدی روشن شد و با حساب 13 بر 10، 10 بر هشت و 15 بر 14 پیروزی شد تا در پایان وقت معمول بازی هر دو تیم در عدد 48 به تساوی برسند.
در وقت اضافه تیم خراسان رضوی بازی بهتری را نسبت به دختران عصبی کرمانشاهی ارائه کرد و در نهایت با 56 بر 53 و تنها با سه امتیاز اختلاف پیروزی میدان شد.
در این مسابقه کیمیا شعبانی از کرمانشاه با به دست آوردن 29 امتیاز بهترین بازیکن زمین شد و زهرا خطیبیان و شراره ملک هر دو از خراسان رضوی به ترتیب به عنوان بهترین ریباندر دفاع و حمله معرفی شدند.
این رقابت‌ها در دور چهارم ادامه پیدا خواهد کرد که بعد از انجام رقابت‌ها دوره‌ای تیم‌های اول تا نهم به ترتیب مشخص خواهند شد.
با اعلام مسئولان فنی هر سه رشته این رقابت‌ها روز یکشنبه با برگزاری مسابقات انفرادی و تیمی به کار خود پایان خواهد داد تا طی مراسمی نفرات و تیم‌های برتر با اهدای کاپ و احکام قهرمانی معرفی شوند.
المپیاد ورزشی دختران دانشجوی سمای کشور که با حضور 280 ورزشکار در سه رشته بسکتبال، تنیس روی میز و آمادگی جسمانی از روز جمعه 23 مرداد در همدان آغاز شده روز 25 این ماه با اعلام تیم‌ها و نفرات برتر به کار خود پایان خواهد داد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار