همراه اول
26. مرداد 1394 - 8:32   |   کد مطلب: 24756
مدیرعامل باشگاه سایپا آخر این هفته برکنار می‌شود؟
در محافل ورزشی شایعه شده که مدیرعامل باشگاه سایپا آخر این هفته و قبل از آغاز تعطیلات تابستانی این باشگاه برکنار خواهد شد.

به گزارش همدان ورزش به نقل  راه دانا اگرچه تیم فوتبال سایپا در رده دوم جدول لیگ برتر است و مجید جلالی و دستیارانش در سه هفته اول لیگ خوب نتیجه گرفته‌اند اما ظاهرا باشگاه سایپا در امر مدیریتی حاشیه‌های زیادی داشته است.

هفته گذشته در برنامه ۹۰ بحث حضور بازیکن سفارشی در تیم سایپا جنجال بزرگی به پا کرد. جلالی هم بعد از آن برنامه دیگر در مورد بازیکن سفارشی و تحمیل شده به فهرست باشگاه صحبت نکرد با این حال اعلام شد هیات مدیره باشگاه سایپا هم به این مساله ورود پیدا خواهد کرد. از سویی دیگر شنیدیم که ۹۶ کارمند باشگاه سایپا از شرایط مدیریتی در این باشگاه بسیار ناراضی شده‌اند. قطع اضافه کارها یکی از دلایل اصلی این نارضایتی عنوان می شود. البته

برخی از کارکنان باشگاه مثل راننده اتوبوس تیم یا حتی مسئول تدارکات تیم با وجود اینکه مجبور هستند اضافه کاری کنند اما ظاهرا مبلغی بابت اضافه کار به آنها پرداخت نمی‌شود!

مجموعه این شرایط باعث شده که در محافل ورزشی و خصوصی شایعههای در مورد برکناری مدیرعامل باشگاه سایپا منتشر شود. حتی برخی مدعی هستند که بیت‌الله رضایی به زودی و حتی قبل از آغاز تعطیلات تابستانی ممکن است از سمت خود کنار گذاشته شود! گفته می شود ظاهرا هیات مدیره باشگاه هم با این مساله موافق است. تعطیلات تابستانی باشگاه سایپا از روز شنبه آینده آغاز می‌شود و شاید با اغاز تعطیلی شاهد حضور یک مدیرعامل جدید در باشگاه سایپا باشیم مدیرعاملی که البته با ورزش مانوس تر از بیت‌الله رضایی باشد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار